Gå til innhold

Worms 2: Armageddon til PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsket i sin tid Worms 2 på PC, men har ikke funnet den samme sjarmen i noen av de senere utgavene. 3D-spillene var så-som-så på det beste, mens relanseringene slet med for lite/for store eksplosjonsrekkevidder. I Worms 2 var alt perfekt balansert, det samme kan ikke sies om XBLA/PSN utgavene. Håper det er tunet til perfeksjon denne gangen!

Lenke til kommentar

ehh... Worms 2: Armageddon? Ville det ikkje vert meir logisk å kalle det Worms: Armageddon 2? Worms Armageddon(1999) er basert på Worms 2 motoren, samme er Worms World Party. Så eg blir litt forvirra når dei kalle det Worms 2: Armageddon

 

At det er basert på worms2-motoren gjør det vel relativt logisk å kalle det worms 2: armageddon?

 

AtW

Lenke til kommentar

ehh... Worms 2: Armageddon? Ville det ikkje vert meir logisk å kalle det Worms: Armageddon 2? Worms Armageddon(1999) er basert på Worms 2 motoren, samme er Worms World Party. Så eg blir litt forvirra når dei kalle det Worms 2: Armageddon

 

At det er basert på worms2-motoren gjør det vel relativt logisk å kalle det worms 2: armageddon?

 

AtW

 

Worms: Armageddon som kom i 1999 er basert på Worms 2 motoren, Worms 2: Armageddon som kommer nå er verken "Worms 2" eller første "Armageddon", derfor er det meir logisk med Worms: Armageddon 2. Ser heller ikkje ut som W2A er basert på Worms 2 motoren.

Endret av SynTerro
Lenke til kommentar

Worms 2:Armageddon er lett det beste wormspillet i serien. Dog om det er samme versjon som nå er på Xbox som kommer til PC så anbefaler jeg å kjøpe/laste ned det gamle for det er bedre - rett og slett.

 

Noen kule nye våpen og muligheter i 360-versjonen men det var ikke det samme. Såvidt jeg husker så skal W2:Armageddon fungere på Win7 også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...