Gå til innhold

Dead Space 2 ikke på PC? (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig ikke så farlig at dette ikke kommer på PC. Dead Space (eneren) var direkte dårlig på PC, men godt likandes på konsoll. Det er alt for mange spill som er laget på konsoll som i tillegg blir sluppet i crappy form på PC fra før av. Lag skikkelige spill for PC, og hold konsollspillene til konsoll. Alt som krysser plattformene bør faen meg være bra nok til det (Les: Mass Effect 2'ish)

Lenke til kommentar

Sånn som utviklingen går nå, så virker det jo nesten som man må skaffe seg konsoll i fremtiden da flere spill kun lanseres på konsoll, eller lanseres på konsoll lenge før de kommer til PC. Det verste er jo at de spillene som blir konvert til PC i tillegg ofte føles konsollaktige. Får se hvordan det utvikler seg, men det er vel mye mer penger å tjene i konsollverdenen, hvilket igjen forklarer hvorfor så mange utviklere heller prioriterer konsoll fremfor PC.

 

Håper dog Dead Space II kommer til PC også.

Lenke til kommentar

Jeg syntes selvfølgelig det er synd at 2ern ikke kommer til pc, men som andre har sagt her; enern sugde jo på pc.

 

Det virker også som at disse har en ting til felles: De har ikke spilt Dead Space på PC. Det fungerer nemlig utmerket på PC, og jeg støtte ikke på noen skjemmende problemer underveis, det var polert nøyaktig så mye som man kan forvente av en ny IP det satses på fra EA. Jeg har det for øvrig både på PC og Xbox.

Lenke til kommentar

Jeg syntes selvfølgelig det er synd at 2ern ikke kommer til pc, men som andre har sagt her; enern sugde jo på pc.

 

Det virker også som at disse har en ting til felles: De har ikke spilt Dead Space på PC. Det fungerer nemlig utmerket på PC, og jeg støtte ikke på noen skjemmende problemer underveis, det var polert nøyaktig så mye som man kan forvente av en ny IP det satses på fra EA. Jeg har det for øvrig både på PC og Xbox.

Jeg har spilt det på både PS3, Xbox 360 og PC. Det er et spill som jeg syntes absolutt skulle hatt ihvertfall en patch, noe det ikke har. Her er det bare EA som har vært veldig svake på å viderefølge spillet ved å oppdatere det.

 

Det er rett og slett best å spille med Xbox 360 kontroll på pc, siden musa blir for sensitiv hvis du ikke stiller den kraftig ned. Ellers grafisk ser spillet nesten bedre ut enn på konsoll.

Kanskje jeg overdrev om hva jeg sa, er ganske lenge siden jeg spilte det på PC.

Endret av Memoen
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...