Gå til innhold

Pirat må gjøre opp for seg (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må si meg enig med de 2 over. straffes skal han så absolutt og det skal være en streng straff for slikt, men 7.7 millioner er jo å ta litt hardt i siden nintendo uansett ikke hadde tjent de pengene om det ikke hadde blitt lastet opp.

 

men selvfølgelig bør han få en streng straff for det, er ulovelig og det vet han godt sjøl så han har i grunn seg selv å takke for deg.

Lenke til kommentar

Slå hardt ned på; For å vise et eksempel til piratene der ute at piracy taes seriøst og vil straffes hardt.

At han ble et eksempel på hvor hard straff man kan få er ikke annet en rett, han gjorde noe galt som trolig kostet Nintendo mye penger og fikk sin dom.

 

Vi hadde nok sett mange flere slike saker med trolig enda større erstatningskrav hvis piratene hadde blitt funnet.

Enn hvis han/hun som lastet opp Call of Duty Modern Warefare 2 hadde blitt tatt? Med tanke på hvor mange som kjøpte det og hvor mange som lastet det ned kan vi vel se for oss et mye større sum enn det Nintendo fikk til?

Lenke til kommentar

Har liten tro på at disse "tusner på tusner" av nedlastninger hadde resultert i kjøp viss spillet ikke hadde blitt lastet opp.

 

Du mener noen hadde lastet ned spillet 1 uke før det kom ut, gjort seg ferdig med det og likevel gått å betalt penger for det etterpå? Tror navnet ditt bør stå under naiv i ordboka.

 

Og, han ble ikke dømt til å betale så mye, partene sa seg enig til dette. Så han er tydeligvis uenig med dere at han fortjente det, eller forstod at han fortjente verre og tok avtalen mens han hadde sjansen.

 

Også glad de tok "rett" person og ikke en tilfeldig person som lasted det ned.

Lenke til kommentar

Han gjorde noko som trolig kosta Nintendo masse penger og dei skal straffa han ekstra hardt for å visa eit eksempel. Dere har eit rart syn på rettferdighet.

 

Ghaundan, om dei er uvillige til å betale og heller vil laste det ned så hadde dei uansett fått tak i spillet eit par timer etter release. Det er like gratis fortsatt.

Poenget mitt var at: At dei laster det ned gratis, betyr ikkje at dei ville ha kjøpt det om dei ikkje kunne laste det ned. Folk laster ikkje ned spel fordi dei får det kjappere, men fordi dei sparer 5-600 kroner.

Endret av Sverre
Lenke til kommentar

Har liten tro på at disse "tusner på tusner" av nedlastninger hadde resultert i kjøp viss spillet ikke hadde blitt lastet opp.

 

Du mener noen hadde lastet ned spillet 1 uke før det kom ut, gjort seg ferdig med det og likevel gått å betalt penger for det etterpå? Tror navnet ditt bør stå under naiv i ordboka.

 

Og, han ble ikke dømt til å betale så mye, partene sa seg enig til dette. Så han er tydeligvis uenig med dere at han fortjente det, eller forstod at han fortjente verre og tok avtalen mens han hadde sjansen.

 

Også glad de tok "rett" person og ikke en tilfeldig person som lasted det ned.

 

Beklager, var nok litt for raskt. Mente nettopp det motsatte. At hvis det ikke hadde blitt lastet opp 1 uke før release ville muligens noen av de som lastet det ned da heller kjøpt det :)

Lenke til kommentar

Har liten tro på at disse "tusner på tusner" av nedlastninger hadde resultert i kjøp viss spillet ikke hadde blitt lastet opp.

 

Du mener noen hadde lastet ned spillet 1 uke før det kom ut, gjort seg ferdig med det og likevel gått å betalt penger for det etterpå? Tror navnet ditt bør stå under naiv i ordboka.

 

Flere av spilla i min hylle har jeg lasta ned og spilt meg gjennom før jeg kjøpte dem. Du kan godt kalle meg en idiot, og det er nok ikke vanlig for de fleste pirater, men det finnes noen av oss :p Det er mer eller mindre blitt standarden min for PC spill, spill det først og hvis jeg spilte det mer enn 1 time så kjøper jeg det seinere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...