Gå til innhold

Fjorårets beste modifikasjoner (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mens et prosjekt ved navn Naruto: Naiteki Kensei fikk pris for beste kommende modifikasjon.

 

Råder alle som er fans av Naruto å sjekke ut dette. Det er vel å merke i en slags beta form spør du meg, litt bugs osv. Men potensialet er enormt! Og til å være en Half-Life mod så er det utrolig pent å se på ;) Og må bare si at dette ikke er som andre Naruto spill til konsoller etc, mest naturtroe naruto opplevelsen jeg har hatt hvertfall.

Lenke til kommentar
mens et prosjekt ved navn Naruto: Naiteki Kensei fikk pris for beste kommende modifikasjon.
Råder alle som er fans av Naruto å sjekke ut dette. Det er vel å merke i en slags beta form spør du meg, litt bugs osv. Men potensialet er enormt! Og til å være en Half-Life mod så er det utrolig pent å se på ;) Og må bare si at dette ikke er som andre Naruto spill til konsoller etc, mest naturtroe naruto opplevelsen jeg har hatt hvertfall.

 

Det er altfor buggete til å kunne spille, med mindre de har gitt ut en ny versjon.

 

kom meg ikke gjennomm tutorialen før spillet klikka

Lenke til kommentar
mens et prosjekt ved navn Naruto: Naiteki Kensei fikk pris for beste kommende modifikasjon.
Råder alle som er fans av Naruto å sjekke ut dette. Det er vel å merke i en slags beta form spør du meg, litt bugs osv. Men potensialet er enormt! Og til å være en Half-Life mod så er det utrolig pent å se på ;) Og må bare si at dette ikke er som andre Naruto spill til konsoller etc, mest naturtroe naruto opplevelsen jeg har hatt hvertfall.

 

Det er altfor buggete til å kunne spille, med mindre de har gitt ut en ny versjon.

 

kom meg ikke gjennomm tutorialen før spillet klikka

 

Tutorial? hoppa bare rett ut i det jeg. Og ja, det er en noen bugs, mest at man kan sitte fast visse steder, men etterhvert lærer man seg hvor man ikke skal gå osv. Utover det så har spillet, som sagt, stort potensiale. Synes underholdningsfaktoren er høy nå, selv om ja det kan være buggete til tider. Det eneste som er dumt er hvis man spiller med noen som har høy ping, eller om du har det selv, for man må være forholdsvis nøyaktig og responstiden må være bra hvis det skal være gøy.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...