Gå til innhold

Fersk info om Fallout: New Vegas (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter denne infoen kan jeg slappe helt av å se frem til dette mesterverket.

 

Synes det hørtes perfekt ut, og jeg håper virkelig ikke at det er noe som blir å ødelegge forhåpningene. Nå blir jeg virkelig å glede meg til utgivelsen av Fallout: New Vegas.

 

Tror også hardcore-mode kan vise seg å være det mange av oss har manglet, noe skikkelig krevende og brutalt realistisk :)

 

Hjerteformede briller på Supermutants? :D

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar

Hardcore-mode høres ut som en vanvittig god idé. Veldig greit at man nå slipper å modde inn slike ting, samtidig som man kan velge å spille uten det om man vil ha det litt mer avslappende. Reputation i tillegg til Karma høres også ut som et steg i riktig retning. Ellers hoppet Gamer-artikkelen over noe som kildesiden fikk med seg, nemlig at VATS nå er mer melee-vennlig, med egne spesialangrep og denslags. Akkurat det savnet jeg i Fallout 3, melee-characters virket ikke akkurat å være en prioritet.

Lenke til kommentar

Tror også hardcore-mode kan vise seg å være det mange av oss har manglet, noe skikkelig krevende og brutalt realistisk :)

Men for et antiklimaks det kan bli. Ser for meg mange irriterte gamere som knuser tastaturet etter å ha vandret rund i ødemarken i timesvis, for så å dø av å drikke forgiftet vann. ^_^

 

Er jo derfor det er genialt! Har spilt så ekstremt mange spill som er rein plankekjøring, uten ordentlig realisme og vanskelighetsgrad, noe jeg mener har manglet. At man nå får noe man virkelig må bryne seg på og tenke logisk for å klare å overleve, oh jeg liker dette bare mer og mer!

Lenke til kommentar

Det var jo umulig å dø eller egentlig ta noko skade av radioaktiv stråling i F3. I det eine oppdraget der hensikten var å få eit høgt strålingsnivå måtte du stå ganske lenge i ein innsjø å drikke radioaktivt vann for å klare det. Forhåpentligvis blir dette ein større faktor i Vegas.

Lenke til kommentar

HC-mode høres fett ut. Jeg håper bare de gjør det skikkelig, i så fall. En cripple er en cripple (Kult å ha en arrete, haltende dude på slutten av spillet) og et headshot et headshot, og så videre. . Hvis kulene skal ha vekt, må de også ha effekt, for å si det sånn. :-) Du skal være veldig, veldig mann for å ta en 7.62 i panna "and live to tell".

 

Utover det så håper jeg de får gjort noe med nærkamp. Litt flere valgmuligheter, teknikker og finesser hadde ikke skadet. Så de skulle adde noe i VATS om spesialangrep med nærkampvåpen. Det er jo noe.

Lenke til kommentar

:o :o Ha, vanskelig å dø av radioaktivitiet? Prøv å besøke Vault 87. ta er du crispy på 3 sekunder.

 

Ok så bortsett fra 1-3 sted i spillet der du får (om eg ikkje tar feil) beskjed om at det er veldig høg radiokativitet og du burde unngå, så er radioaktivitet ein veldig liten fare. Fornøyd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...