Gå til innhold

Sonic 4 i sommer (X360, Wii, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Sega gjør lurt i å gjøre det på denne måten, når de gang på gang har demonstrert manglende evne til å gjøre Sonic til 3D spillhelt. :)

 

Jeg ser faktisk fram til dette, siden alt av Sonic-spill etter Dreamcast har vært triste affærer, og selv ikke Dreamcast-utgavene var helt i toppform.

Har selv lite til overs for de tredimensjonale Sonic-spillene som kom etter Dreamcast, men med tanke på todimensjonale spill, vil jeg si det har kommet flere kvalitetstitler de siste årene. Mener du virkelig at samtlige titler i Sonic Advance og Sonic Rush-serien er direkte dårlige spill?

Lenke til kommentar

Jeg ble egentlig litt skuffet over avsløringen. Ikke misforstå meg, jeg er glad for at Sega endelig har bestemt seg for å lage Sonic the Hedgehog 4.

 

Det er utseendet til Sonic jeg er skuffet over. De burde heller ha brukt løpeanimasjonen til de gamle Sonic-spillene. Det ser jo nesten ut som om Sonic jogger eller bare går veldig fort i dette spillet.

 

Når alt kommer til alt er det dog gameplayet som er viktigst. Dersom Sonic Team klarer å gjenskape magien fra Sonic the Hedgehog 1-3 & Knuckles så godtar jeg lett en dårlig Sonic-modell.

Lenke til kommentar

Har selv lite til overs for de tredimensjonale Sonic-spillene som kom etter Dreamcast, men med tanke på todimensjonale spill, vil jeg si det har kommet flere kvalitetstitler de siste årene. Mener du virkelig at samtlige titler i Sonic Advance og Sonic Rush-serien er direkte dårlige spill?

 

Spill på håndholdte konsoller har jeg i grunn ikke noe forhold til, så de vil jeg i grunn ikke uttale meg om. Jeg tenkte på spillene som har kommet ut til tradisjonelle hjemmekonsoller i den senere tid - Sonic Unleashed, Sonic The Hedgehog (2006), Sonic and the Secret Rings, Sonic and the Black Knight, og selvsagt de håpløse spinoffene som Shadow The Hedgehog og Sonic Riders. Så vidt jeg kan se foregår både Advance og Rush-serien i 2d, og det er jo iallefall et godt tegn.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Spill på håndholdte konsoller har jeg i grunn ikke noe forhold til, så de vil jeg i grunn ikke uttale meg om. Jeg tenkte på spillene som har kommet ut til tradisjonelle hjemmekonsoller i den senere tid - Sonic Unleashed, Sonic The Hedgehog (2006), Sonic and the Secret Rings, Sonic and the Black Knight, og selvsagt de håpløse spinoffene som Shadow The Hedgehog og Sonic Riders. Så vidt jeg kan se foregår både Advance og Rush-serien i 2d, og det er jo iallefall et godt tegn.

Okai, da forstår jeg. Ble bare nysgjerrig, da jeg virkelig har sansen for flere av de håndsholdte Sonic-spillene, og mener noen av dem er blant det beste Sega har levert de siste årene. :)

 

Sonic Rush til DS var kjempebra. Jeg synes at Sonic Heroes som var i 3D på Gamecube også var bra. Jeg har kanskje et annet forhold til Sonic spillene siden jeg ikke spilte de aller første spillene i serien.

Er enig i at Heroes ikke var fullgærent, men kan rett og slett ikke fordra karaktergalleriet og stemmearbeidet i spillet. Kameraet var heller ikke spesielt samarbeidsvillig, og ødela mye av opplevelsen for min del. Likevel er nok Heroes det nærmeste Sega har kommet et godt tredimensjonalt Sonic-spill i etterkant av Dreamcast-utgivelsene. :)

Lenke til kommentar

Hvis du kan få tak i Sonic Adventure 1 og 2, så er det til dags dato de beste Sonic-spillene i 3d. Mener de skal finnes både til GameCube og PS2 i tillegg til originalen på Dreamcast. Eller, jeg er faktisk ikke helt sikker på om SA1 finnes på PS2. Har du en Wii, så funker GC-spill der uansett.

Lenke til kommentar

Tror ikke noen av Sonic Adventure-spillene ble utgitt for PS2, men oppdaterte versjoner av begge finnes for GameCube. Det første spillet finnes dessuten også som PC-utgave. Enkleste løsningen blir nok som Zealuu sier å kjøpe GameCube-versjonene og spille dem på Wii (eller evt. GameCube).

Lenke til kommentar

Sega har oppdatert nettsiden til spillet og lagt til historien til Sonic the Hedgehog 1-3 & Knuckles og et lite hint om bossene i Sonic the Hedgehog 4.

 

But this humiliating defeat only serves to further Eggman's rage, and he has determined once and for all to rid himself of Sonic. Eggman revisits - and improves - the very best of his creations to defeat our spiked hero.

 

And so a new Adventure begins...

Link

Lenke til kommentar

Noen andre enn meg som ikke likte løpeanimasjonen til Sonic? Sega har bekreftet at det heldigvis ikke er den eneste animasjonen.

 

Q: Is the running animation in the trailer what Sonic's fastest running animation will look like in Sonic the Hedgehog 4? It looks kind of slow, don't you think?

 

A: Actually, it is not his fastest speed! There is a faster animation for Sonic's running that was not shown in the trailer, and is more akin to what you might be familiar seeing from Sonic 3 & Knuckles or Sonic CD.

 

Link

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...