Gå til innhold

Info om WRC-spill (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ENDELIG!! :D

 

Jeg er så dritt lei av DiRT (noen FÅ rallyløyper var det dog, men..) og lignende spill hvor det har vært mye større fokus på sånne dølle racingløp mot masse andre folk samtidig, og på diverse kjedelige korte (vanlige) baner. Det har blitt mer "amerikanisert". Jeg vil kjøre alene. Jeg vil kjøre på tid. Jeg vil ha de ekte WRC løypene. Rett og slett =)

 

Dette spillet vil nok bli kjøpt :)

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Syns bare det er synd det er Black Bean som skal lage spillet .

Black Bean = Dårlig kjøreopplevelse

De spilla jeg har testet av denne produsenten er/har vært veldig skuffende.

Når det gjelder bilspill virker det som om det stort sett bare er Codemasters som kan lage noe som er i nærheten av virkligheten.

Ellers må det bli spill som NFS spilla som har sin egen greie med kjøreopplevelse , men vi får vente å se, håper Black Bean skjerper seg storveis og lager et flott spill.

Lenke til kommentar

Oh noes. Det er vel de som laga det uhorvelig dårlig V8-spillet i fjor? Det må ha vært noe av det verste makkverket av et bilspill noen gang. Hvis WRC-spillet i det hele tatt blir noe i nærheten av det så står jeg nok glatt over.

 

Da får jeg heller klare meg med Dirt 2, til tross for at det strengt tatt ikke er et rally-spill. Hvis ikke fungerer jo så klart Richard Burns Rally fra Xbox også på Xbox 360. :) 

 

 

Lenke til kommentar

Helt enig gussy. Detter er spillet Codemasters skulle laget for lenge siden. Ikke for å virke negativ før man har sett det ferdige produktet fra BB. Men jeg digger kjøre følelsen Codemasters har i spillene sine.

De få rally banene på dirt 2 er kuule men jeg hater alt detta buggy dritet.

Lenke til kommentar

Helt enig gussy. Detter er spillet Codemasters skulle laget for lenge siden. Ikke for å virke negativ før man har sett det ferdige produktet fra BB. Men jeg digger kjøre følelsen Codemasters har i spillene sine.

De få rally banene på dirt 2 er kuule men jeg hater alt detta buggy dritet.

 

Forsåvidt enig i det. Men Codemasters er vel opptatt med F1 2010 spillet :) (som jeg gleder meg SYKT til, forresten :p)

Lenke til kommentar

Syns bare det er synd det er Black Bean som skal lage spillet .

Black Bean = Dårlig kjøreopplevelse

De spilla jeg har testet av denne produsenten er/har vært veldig skuffende.

Når det gjelder bilspill virker det som om det stort sett bare er Codemasters som kan lage noe som er i nærheten av virkligheten.

Ellers må det bli spill som NFS spilla som har sin egen greie med kjøreopplevelse , men vi får vente å se, håper Black Bean skjerper seg storveis og lager et flott spill.

*host* *host*

Tror du glemte Turn10 og Polyphony Digital der gitt. :p

Lenke til kommentar
De få rally banene på dirt 2 er kuule men jeg hater alt detta buggy dritet.

 

Enig, personelig går hatet videre på de uendelige "ungdommelige" eller "konsoll" aktige meny systemet. Colin Mcrea serien taper seg mer og mer sånn sett. Ønsker å skjøre Rally helst litt realistisk (Burns rally ble muligens litt mye realisme), så dirt2 haddet vært mye bedre for min del om de haddet kuttet ut "Mtv" meny systemet samt holdt seg til Rally. Mulig jeg nå for første gang liker WCR serien bedre en Colin (tror han vrir seg i grava av dirt 2 hehe)

Lenke til kommentar

Kan vel ikke si at man ser så veldig frem til dette... Black Beans sitt nye V8 spill ser riktignok litt bedre ut, men bildet av WRC-spillet ser bare feil ut, også asfalt-dekk på grus da gitt, her er realismen i høysetet. Dessuten, hvor interesant kan det være å spille et spill som består av 8 Focuser, 5-6 C4, og kanskje en S14 og en Xsara?

 

Da er (og blir ser det ut som) RBR det beste valget, med 40-50 biler, og 30-40 nye etapper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...