Gå til innhold

Nytt The Secret World-sted avslørt (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

åhhhh, jeg vil ha! Xbox 360 støtte tar jeg dog med en eurpall salt, tatt i betraktning AoC, dog dette kan kanskje være en lettere port. Uansett, ser stort fram til dette. Elsker at det endelig begynner å komme en del forskjellige MMO, spiller f.eks. APB beta for øyeblikket, satan det er artig! A propos, får vi se en Gamer artikkel på dette snart? Vet dere har noen gamle, men en preview eller noe? Tror ikke nok mennesker er klar over hvilket spill dette er som står på trappene

Lenke til kommentar

En veldig kreativ måte å promotere spillet på, og jeg må si at det lille jeg har hørt om det så virker det absolutt interessant. Bare synd at jeg ikke har konsentrasjonsevnen eller engasjementet til å sette meg inn i alt, men for de som har det er nok dette veldig moro :)

Lenke til kommentar

Tror ikke det skal være så høye håp om en Xbox360 versjon av spillet. Hvor lenge ble det ikke lovet og sagt at det skulle komme et AoC til 360? Lenge etter folk slutta å tro på det ihvertfall.

 

Funcom hadde vel nok med å i det hele tatt holde liv i PC versjonen. De fleste MMO spill krever vel en god del arbeid i etterkant av release også, og slik jeg forstod det (har ikke spillt AoC) så var det en god del problemer som måtte rettes opp i. Hadde AoC vært en umiddelbar suksess ville kanskje sjansene vært større for en 360 versjon. I og med at The Secret World også er et MMO har du nok rett i at en 360 versjon kan man se langt etter, jeg tror ikke Funcom har kapasitet til å holde liv et så stort spill på to plattformer.

Lenke til kommentar

The Secret World ferdig innen 18-24 måneder. Synest det virker å være veldig lenge. Hadde sett for meg 9-16

 

Nevertheless, players will try to play in the coming months. Selon Miguel Caron, The Secret World devrait être disponible dans les bacs « d'ici 18 à 24 mois ». Said Miguel Caron, The Secret World should be available in bins "within 18 to 24 months.

 

http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http://www.jeuxonline.info/article/8029/the-secret-world-moult-projets&sl=auto&tl=en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...