Gå til innhold

Spaceworld med digital distribusjon (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nja , de klarer jo ikke konkurrere med sider i utlandet, koster jo like mye som i butikk de spilla der , nei takke seg til holder meg til d2d-gamersgate heller

 

 

Enig, nettdistro burde uten tvil være mye billigere. Jeg endte opp med å betale 399 for Dragon Age:Origins via Steam, strengt talt koster det akkurat det samme i butikken og får da omslag, manualer etc og drit som faktisk koster ekstra penger å trykke(for å ikke snakke om at en nett-distro så kutter du mest trolig en del mellomledd og dermed er inntjeningen på varen ekstremt mye større enn konvensjonelt butikksalg).

Lenke til kommentar

Må si meg gjennomført skuffet over denne nye. gjennomsnittlig page load time lå på 9-11 sekunder. Kan ikke påstå at dette er noe å skryte av.

Raske søk (haha) etter ting jeg vanligvis ser etter i nettbutikker ga heller ikke noe godt førsteinntrykk. Mesteparten var ikke å finne og mange spill kostet 150-300 mer enn play tar for cover-versjonen og gratis frakt.

Layouten på siden var anonym, men gjorde nytten sin. Kan legge ved et lite utropstegn ved muligheten til å sortere spill etter farge.

 

Prøver denne siden igjen om et par måneder og ser hvor mye de har forbedret seg da. Inntil den tid tar jeg nok til takke med 2-4 virkedagers ventetid til spill kommer fra over dammen.

Lenke til kommentar

Dro kjensel på navnet. Ztorm er også cdon.no sitt system for digital distribusjon, MILDT sagt elendig. Går ikke an å pause nedlastninger, da må du starte på nytt igjen og installasjonsfila slettes etter installasjon, så det må lastes ned på nytt igjen om du skal ha det på flere maskiner... Det er triste saker.

Lenke til kommentar

Ser at flere klager på prisen, men iaf når det gjelder mass effect 2 så er det jo faktisk billigere på Spaceworld siden enn på steam. At de skal klare å konkurrere på alle spill ser jeg liten sansynlighet for, men det viser jo at de har muligheten til å komme med noen gode priser.

Endret av Bjoolz
Lenke til kommentar

Bruker steam her også. Men venter stort sett til spillene synker betraktelig i pris eller supertibud dukker opp :) Da er det mye penger å spare.

 

Men blir spennende å se hvor mye av markedet digitale nedlastninger etterhver vil ta. kanskje dette vil bety slutten på de harde butikk kopiene? Litt på samme måten som at enkelte nå spår cd platen sin død pga digital musikkdistrubisjon om jeg husker rett.

 

Gamer skal ikke hive seg på bølgen også da og begynne å tilby spill digitalt? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...