Gå til innhold

Tiårets beste spill (40-31)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å akk, jeg arme sjel, jeg har syndet mot spillgudene og er ikke stolt av det. Jeg bøyer meg i støvet og ber om deres tilgivelse. O store messias Furevik, finnes det håp for oss som ennå ikke har sett lyset som er Lost Odyssey? :cry:

 

Morsomhetene til side så er dette en flott liste så langt, har mange gode minner fra RE4, den fortjener en 31. plass mener jeg. Spennende å se hvilke spill vi står igjen med til slutt. Nervepirrende faktisk. :unsure:

Lenke til kommentar

Hmm, må si jeg synes CS fortjener bedre enn 33. plass, sier jo selv at det er en av de absolutt største klassikerne som finnes. Med mindre lista er lagd med tanke på dagens standard naturligvis, men da faller jo stort sett alt fra første halvdel av tiåret bort.

Lenke til kommentar

Enig med Snurreleif. Lost Odyssey er definitivt kvalifisert til å leke i samme sandkasse som Final Fantasy 7 og 8. Ikke siden den gang har jeg spilt et mer gripende og fascinerende spill, så når jeg så på trailerne, leste intervjuene og hørte musikken ble jeg mo i knærne. Kunne det virkelig være at vi skulle få et nytt spill av samme kailber? Og det gjorde vi så til de grader.

 

Oh, and SSX.

Lenke til kommentar

Elsker hvordan Daniel valgte Melee framfor Brawl. Det beviser seg at det går an å overbevise Brawl-fanboys til at Melee er bedre, takk og pris!

 

Lol, du har ikke tenkt på at denne listen teller nedover, ikke oppover. Så for alt du vet kan kanskje Brawl komme enda høyere på lista, og dermed bli kåra til et bedre spill. :p

 

 

On topic, er faktisk SKUFFA over at lost odyssey må se seg slått av spill som Rez HD og andre jalla spill. Og hvordan kan et tall-spill på DS være et bedre "kunstverk" enn mange andre flotte spill som blant annet var i sist artikkel.

 

Jaja, skal ikke bare klage, synst desse listene er meget underholdende å lese. :)

Endret av sirkrelian
Lenke til kommentar

Elsker hvordan Daniel valgte Melee framfor Brawl. Det beviser seg at det går an å overbevise Brawl-fanboys til at Melee er bedre, takk og pris!

 

Lol, du har ikke tenkt på at denne listen teller nedover, ikke oppover. Så for alt du vet kan kanskje Brawl komme enda høyere på lista, og dermed bli kåra til et bedre spill. :p

Lite sannsynlig da Daniel sier selv at han likte melee bedre ;P Tror du noen andre vil komme med brawl for å motsi han da eller?

 

edit: Forøvrig er det hyggelig å se mange av spilla jeg har hygga meg med, på lista.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Ikke noe som fenger på listen denne gangen desverre. Bortsett fra Unreal Tournament 2003, men syntes det originale Unreal Tournament er "the real thing". Er kanskje lov å håpe på at det dukker opp i en senere liste! :)

Det må i så fall bli i listen over de beste spillene fra 90-tallet, siden spillet kom i 1999 :-)

Lenke til kommentar

Kjenner jeg begynner å håpe på og samtidig mister troen på at Banjo-Tooie havner på listen som tidenes plattformer, men pipen skulle nok fått en annen lyd på en liste jeg skulle lagd. Merker at jeg har spilt ytterst få av spillene her, og det beviser bare hvor mange perler jeg har gått glipp av. Gudene jeg har syndet mot ved å ikke spille Lost Odyssey tør jeg ikke surre med, så det må jeg få tak i på en eller annen måte. Gleder meg til å lese hva som kommer videre!

Lenke til kommentar

Jeg sa til meg selv at jeg ikke skulle rage over denne lista, men WCIII på 37ende plass er en synd. Det er få spill som har blitt spilt så mye, det er forsatt VM osv i dette spillet, og det er bøtter av mennesker som spiller det online. Kan si det samme om CS også forsåvidt, er bare ikke like stor fan av det. :p Skal være noen jævlige giganter dere har på topplassene hvis disse 2 ikke nådde opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...