Gå til innhold

Snapper Dead Space-skapere Modern Warfare 3? (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmm vet ikke helt om eg skal like dette eller ikke. likte MW1 og MW2 veldig godt og vil at MW3 skal holde de målene, men så er det dead space også et veldig bra spill så de vet jo absolutt hva de driver med.

tviler litt på at dem klarer det like bra som infinity ward gjorde da siden de har mer erfaring med krigs spill.

 

lurer også litt på hva infinity ward utvikler nå da.

Lenke til kommentar

Infinity Ward sitt nye prosjekt skal bli spennende å følge med på, men jeg fatter ikke hvorfor de skulle gi fra seg Modern Warfare etter å endelig ha fått skilt seg fra Call of Duty-navnet. Virker liksom litt fånyttig at de ønsket sin egen spillserie om de bare skulle gi den bort.

Lenke til kommentar

Var vel ein del att og fram, men dei er vel tilbake på Call Of Duty namnet?

 

Frå http://modernwarfare2.infinityward.com/index.php :

563168.jpeg

 

Så, MW2 er nok ein del av CoD franchisen :-)

 

 

Uansett spent på kva IW driv med. Er heva over ei kvar tvil at Activision ikkje kjem til å la 'kven som helst' til å utvikle MW3. Spesielt ikkje med tanke på kor utruleg bra MW og MW2 har gjort det- og ikkje minst mtp at Electronic Arts har gitt grei beskjed om at dei òg vil inn på den moderne slagmarka med sitt nye Medal of Honor.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Blir veldig lett irritert når navnet på en spillserie blandes ut i mellom ett utall forskjellige utviklere. Det var drøyt nok med Treyearch og IW, men hvis det skal bli enda flere utviklere involvert - i tillegg til at IW forsvinner eller lager færre titler i serien, så spørs det om jeg gidder å vise noen større interesse for flere CoD eller MW spill. Når navnet på spill er bortimot helt like, og de er i samme serie, uten å ha samme utvikler og intensjoner for de forskjellige titlene, så blir jeg rett og slett oppgitt. Jeg sier ikke at videre spill blir dårlige eller middelmådige, men hvorfor kan de ikke ha forskjellie IPer?! Jeg vil ikke se CoD eller MW navnet på alt! Melkekuen nyter nå sine 7 fete år, men med mindre noen gjør noe smart, så kommer de 7 magre årene til å treffe dem vannvittig hardt.

 

Edit: alt er skrevet på en iPhone, så beklager evt. Skriveleifer.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Dagbladet-artikkelen om samme sak nevner at det hviskes om en Vietnam-setting - altså ikke Modern Warfare 3, selv om et MW3 mer eller mindre er garantert bare på basis av MW2s salgstall.

 

Ellers driver visstnok IW og hanker inn folk fra SoE og Blizzard for å hjelpe dem med et veldig lite spesifikt MMO-projekt, helt i tråd med ting Kotick sa tidligere i år.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

MW2 skuffa litt, må være enig der. Eller, det skuffet på MP, ikke på kampanjen.

 

Vietnam-setting er vel til CoD7 det hviskes om, som det er Treyarch som skal utvikle, er jeg sikker på.

 

Treyarch er de som lager neste Call of Duty spill i Vietnam setting, kanskje men bare kanskje etter noen år så er MW3 oppe :rolleyes:

 

Syns at begge Modern Warfare spillene er brae, men så er jo de laget av samme utvikler Infinity Ward(min Herre)så jeg er litt skeptisk til en ny utvikler :hmm:

Endret av Siren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...