Gå til innhold

Fortsatt liv i Duke Nukem Forever?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror at eneste måten vi får slutt på disse ryktene er at spillet skal bli lansert. Eller så fortsetter disse ryktene nok i 15 år til. Det kan bli litt slitsomt. Men jeg er enig at det vil nok ikke møte forventningene.

 

Men jeg håper ihvertfall at spillet blir lansert, så tjener de sikkert mye på det. Og hvis det blir veldig dårlig, så skjønner de sikkert bare at de må lage noe annet.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe spesielt greie på det "juridiske" rundt spill, men syntes det var litt rart at Duk4Ever ikke skulle bli plukket opp og gitt ut på en eller annen måte.. Vet ikke om jeg har noen enorme forventninger etter det jeg har sett av screenshots, trailere og andre lekkede ting, men heier på at det skal bli gitt ut.

Lenke til kommentar

Det MÅ jo snart komme ut et eller annet med Duke. Vi snakker om spillverdenens største spillkarakter. Duke Nukem 3D var et av de første dataspill jeg kjøpte, det aller første var Hexen.

 

Greit nok at det har tatt tid men DNF er ikke alene, Starcraft 2 ble vel påbegynt rundt samme tiden og er fortsatt under utvikling.

Lenke til kommentar

Og selv om det skulle se dagens lys noen gang vil det uansett aldri møte forventningene av 15 års utvikling og hype.

 

Det er dette jeg har innsett også. Spillet har alt for mye å bevise, og selv om mange nok kjøper det fordi er et Duke Nukem-spill og det blir populært av den grunnen så trenger ikke det bety at spillet nødvendigvis er bra. Men det spiller kanskje ingen stor rolle?

Lenke til kommentar

Virker som om fyren har noe på hjerte som han ikke får lov til å dele med resten av verden. Har ikke noe forhold til Duke Nukem selv, men skulle gjerne sett det komme ut - både for å se alle "WTH I WAITD FIFTEN YRS FOR THIS PEECE OF CRAPP??!!" reaksjonene samt å teste det ut selv. Selv om det nok er ganske så forskjellig fra hva verden fikk se av teasere for et par tiår siden, så har jeg veldig lyst til at han som har forhåndsbestilt det på GameStop for 12-13 år siden skal få den første kopien.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Hadde vært utrolig kult med en skikkelig remake av Duke Nukem 3D. Har lenge fulgt med på hva som skal skje med Did Not Finish. Da jeg så den "nye" traileren til spillet må jeg si jeg ble ekstremt skuffet. Det var som og se en Doom 3 klone med andre teksturer, bildene jeg så for 10 år siden virket mer lovende. Men man får vel bare håpe, atter en gang :p

Lenke til kommentar

I want to believe. :(

 

Det store problemet her er vel at serien ikke lenger er relevant. Call of Duty, Halo, Gears of War, Battlefield, Crysis og mange andre serier har et såpass hardt grep om markedet at det trolig vil være vanskelig å få en fot innenfor døren. Jeg håper dog at en eller annen utgiver velger å støtte 3Drealms. Det hadde vært synd om Duke gikk inn i glemmeboken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...