Gå til innhold

Sniktitt: Star Trek Online (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tjohei

 

Jeg gleder meg veldig til dette spillet....Håper det kommer til å føles som et stort singleplayer spill. Hadde vært fint vis det hadde blitt som i EVE hvor alle spillerne er i samme univers, men det blir nok umulig.

 

Håper det blir mulig å drive med trading, utvinning av ressurser og salg av disse og mye annet diverse ting.

Lenke til kommentar

Jeg elsker Star Trek og det er i min bok det beste av eldre scifi som er blit laget....

 

Men selv som en stor Star Trek fan så synes jeg ikke spillet ser så voldsomt spennende ut...jeg hadde nok heller sett at dem laget et bra adventure/fps/3rd person spill basert på Star Trek universet. Et mmo spill stiller jeg mer skeptisk til....

 

At dem også har konsoll i bakhodet ser jeg som et stort pluss...vi får håpe dem kommer til å utvikle en versjon for konsollene også. Men tviler på at pc versjonen kommer til å bli noen suksess så det er heller tvilsomt.

Lenke til kommentar

Det her ser jo rett og slett dritkijedelig ut. Sorry at jeg sier det men det virker ikke akkurat som de har peiling på noe av hva de driver med. Hva er egentlig det episode systemet de snakker om, og er det det eneste innovative med dette spillet? Det virker jo ganske standard MMO egentlig, bare reskinna til star trek. tviler på at episode opplegget leverer nok spenning.

 

Tror dette går rett i søpla hos de fleste som tester det. Kan jo hende det inneholder flere spennende ting men når det nevnes at blandt annet kampsystemet er utdatert får det meg til å tvile.

 

Star trek fans fortjener nok noe bedre. Gleder meg heller til Star Wars MMOet.

Lenke til kommentar

Artikkelforfatteren har gått glipp av mye ved å "skippe" Star Trek. Er også sci-fi-fan, og har naturligvis sett alt av SW, B5, BSG, ++. Og også alt av Star Trek. Synes Star Trek tar seg selv litt mindre seriøst enn f.eks. B5 og BSG, med litt "enkel" humor. Noen episoder er også av relativt lav kvalitet, dessverre. Men underholdningsverdien er generelt god. Hvis artikkelforfatter er klar for noen nye inntrykk, kjør igang Star Trek: TNG med captain Jean-Luc Picard. (The Original Series kan man imo vente med..) Men prøv å se på med datidens øyne. Spesialeffekter og skuespill bærer naturligvis litt preg av tiden. Og filmene bør man jo også få med seg. Voyager er en naturlig neste brikke i spillet, og evt DS9.

Lenke til kommentar

Har vanskelig å se for meg hvordan dette spille kan konkurere mot EVE.

Virker kun som et spill for trekkies. Til og med Jump Gate Evolution

ser ut som et bedre alternativ.

 

Det at så mye av spillet foregår i instanser er heller ingen bra løsning.

Endret av Varrakk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...