Gå til innhold

Anmeldelse: Space Rangers 2: Reboot (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høyr, høyr. Dette spelet fortjener all honnør og reklame det kan får. Mulig min overbegeistring for dette spelet grunnar i at eg knapt hadde høyrt om det før eg spelte det, og det tok me så fullstendig på senga, men det er uansett eit meget godt spel. Har prøvd å finne informasjon om ein eventuell treear i spelserien, men så langt har eg ikkje funne noko. Det er ganske mange ukjente perler der ute, og det er ei pluss i margen at Gamer prøver å gjere dei kjent. Gjerne meir av slik.

Lenke til kommentar

Liker dette spillet svært godt, men jeg hadde et problem med det: De to gangene jeg har spilt det endte jeg til slutt opp uten å ha flere oppdrag å gjøre, noe som gjorde det nærmest umulig for meg å bli mektigere før robotene tok over galaksen. Siden oppdrag ikke ble generert tilfeldig men var predefinerte og bare kunne gjøres en gang ble jeg sittende helt fast og ga til slutt opp.

 

Jeg har forstått det sånn at Reboot hjelper på dette, men er det nok?

 

Edit: Må påpeke at jeg tidlig valgte å ikke spille RTS-oppdragene da jeg ikke syntes de var særlig underholdende, så dette begrenset oppdragsmengden litt.

Endret av TiLT
Lenke til kommentar

Liker dette spillet svært godt, men jeg hadde et problem med det: De to gangene jeg har spilt det endte jeg til slutt opp uten å ha flere oppdrag å gjøre, noe som gjorde det nærmest umulig for meg å bli mektigere før robotene tok over galaksen. Siden oppdrag ikke ble generert tilfeldig men var predefinerte og bare kunne gjøres en gang ble jeg sittende helt fast og ga til slutt opp.

 

Jeg har forstått det sånn at Reboot hjelper på dette, men er det nok?

 

Edit: Må påpeke at jeg tidlig valgte å ikke spille RTS-oppdragene da jeg ikke syntes de var særlig underholdende, så dette begrenset oppdragsmengden litt.

Jeg har ikke opplevd dette problemet (og jeg har heller ikke for vane å spille mange RTS-oppdrag). Etter hvert som jeg har spilt en stund slutter jeg stort sett å ta oppdrag, og bruker i stedet tiden på krigen mot dominatorene. Det tjener jeg vanligvis gode mengder penger, utstyr og xp på.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke opplevd dette problemet (og jeg har heller ikke for vane å spille mange RTS-oppdrag). Etter hvert som jeg har spilt en stund slutter jeg stort sett å ta oppdrag, og bruker i stedet tiden på krigen mot dominatorene. Det tjener jeg vanligvis gode mengder penger, utstyr og xp på.

 

Vel, problemet til meg er at jeg ikke er sterk nok til å slåss mot dominatorene når jeg går tom for oppdrag. Hver gang jeg prøver blir jeg banket både gul og blå, også om jeg har med meg allierte styrker. Er ikke sikker på hva jeg gjør feil, men jeg har opplevd dette to ganger og har hørt om andre som har blitt utsatt for det samme. Det er ganske frustrerende.

Lenke til kommentar

Nå er det også mulig å bli smittet av mystiske virus, skanne ubebodde planeter (for å finne skatter og utstyr) og investere penger i forretningssentre rundt om i verdensrommet.

Alle disse var med i SR2. Skulle gjerne visst hva som faktisk er nytt fra siste utgave. Jeg er stor fan av spillet, og vil gjerne vite om det er verdt å kjøpe det på nytt. Jeg ser det er noen forskjeller i skipsinventaret, som "Furnishing" øverst i bildet.

Endret av Goldfish
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...