Gå til innhold

Sniktitt: Mass Effect 2 (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå gleder jeg meg enda mer! Mens jeg leste gjorde jeg ikke annet enn å fyre opp Xboxen med tanker om å slenge i ME(1), for dette ser ikke annet enn vannvittig lovende ut. At skyte-mekanikken har blitt mer som et FPS setter jeg pris på, og det dere sier om historien og en veldig actionpreget start liker jeg også. 29. januar kan ikke komme fort nok!

Lenke til kommentar
"...det er visuelt nydelig og etter å ha gått gjennom ild og vann for kumpanene dine i det første spillet, føles det litt vemodig å se at skipet går i tusen knas"

 

Betyr dette at gjengen din fra det første spillet faktisk dør i begynnelsen av spillet?

Kjipt i så fall...

 

Men gleder meg STORT til Mass Effect 2 kommer :D

Lenke til kommentar

Skeptisk til at de forandret ammunisjonsystemet da det var en såpass god og forklart grunn til hvorfor det var som de var i det første. Selv om det kanskje er en bagatell at man må lade om en gang iblant synes jeg midlertidig det å gå bort ifra MediGel er en mye verre forandring. Litt avhengig av hvor fort helsen din regenereres frykter jeg at det vil ta bort mye av spenningen med å være i kamp.

 

Ellers er det jo flott at de tar kampsystemet mer alvorlig, men igjen er jeg ikke helt fornøyd med hvordan de gjør det. Ar man treffer alt man sikter på er jo greit nok det, men jeg er av den mening at slikt ikke passer inn i rollespill. Men om det skal være et Action-RPG så skal det jo være et Action-RPG.

 

Gleder meg uansett utrolig mye da Mass Effect er blant min toppliste av spill.

Lenke til kommentar

Gleder meg helt vanvittig til det her.. Og kjenner jeg Bioware, så kommer jeg nok heller ikke til å bli skuffet. Men i starten når jeg hørte om ME2 så var det mye snakk om hvordan dine save-games fra ME1 kom til å spille inn en liten rolle på hvordan ME2 kom til å bli for deg. Gjelder dette fortsatt? Eller er dette tatt bort? Og i så fall hvor stor rolle har disse valgene fra spill nummer 1 noe å si for nummer 2?

Lenke til kommentar

Vi fikk ikke mulighet til å importere egne lagringsfiler, så jeg er usikker på hvordan dette kommer til å få innvirkning på spillet. Man kan importere lagringsfilen, og det er meget mulig at den gruppa du ender opp med etter å ha tatt noen valg i eneren (de som har spilt det vet hva jeg mener) får innvirkning på Mass Effect 2. Jeg vet i hvert fall at da jeg spilte toeren så var det største valget allerede tatt for meg.

Lenke til kommentar

Til snik-anmelderen;

 

Fikk du noe inntrykk angående de "ubebodde" planetene man kan besøke, og kunne i 1-ern? Jeg elsket ME og det er et av de aller aller beste spillene jeg har spilt, men det å komme til alle de forskjellige planetene hvor man skulle samle mineraler og ta ut noen fiender i noen bunkerser ble ALTFOR kjedelig da ALT så helt likt ut! Dette var en skikkelig, dog eneste, dårlig ting med ME! Håper de har tatt seg bedre tid med dette i 2'ern?!

 

Noen kommentarer?

 

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar

Til snik-anmelderen;

 

Fikk du noe inntrykk angående de "ubebodde" planetene man kan besøke, og kunne i 1-ern? Jeg elsket ME og det er et av de aller aller beste spillene jeg har spilt, men det å komme til alle de forskjellige planetene hvor man skulle samle mineraler og ta ut noen fiender i noen bunkerser ble ALTFOR kjedelig da ALT så helt likt ut! Dette var en skikkelig, dog eneste, dårlig ting med ME! Håper de har tatt seg bedre tid med dette i 2'ern?!

 

Noen kommentarer?

 

Takk, takk! :)

 

Hoi hoi, kompiz. Under sniktitten fikk vi dessverre ikke mulighet til å sjekke ut disse planetene selv, men jeg har et intervju med sjefsprodusent Adrien Cho som snakker litt om dette. Stay sharp! :)

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...