Gå til innhold

Julekalender 2009 - luke 17 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne har jeg virkelig lyst til å vinne, kunne tenke meg å prøve noe som er i likhet med World of Warcraft. Hørt at Aion skal være bedre også

Det er ALT for mye meningsløs grinding i Aion. Det er driiiiiiitkjedelig i lengden!

Jeg ble så lei av å ikke ha mer variasjon og flere quests at jeg slutta å spille det.

WoW har mer variasjon i quests og bosser. Bossene i Aion er BARE tank 'n spank, noe some gjør

spillet enda mindre interessant for den som liker PVE i motestning til WoW hvor bossene

er unike og områdene rundt dem ofte er interaktive.

PVP-delen var heller ikke noe å skryte av i Aion.

Skulle ønske jeg ikke kjøpte det drittspillet!

(Jeg spiller ikke MMOer nå, venter heller til Guild Wars med god PVE og PVP i særklasse <3 )

Endret av Stigtrix
Lenke til kommentar

Denne har jeg virkelig lyst til å vinne, kunne tenke meg å prøve noe som er i likhet med World of Warcraft. Hørt at Aion skal være bedre også

Det er ALT for mye meningsløs grinding i Aion. Det er driiiiiiitkjedelig i lengden!

Jeg ble så lei av å ikke ha mer variasjon og flere quests at jeg slutta å spille det.

WoW har mer variasjon i quests og bosser. Bossene i Aion er BARE tank 'n spank, noe some gjør

spillet enda mindre interessant for den som liker PVE i motestning til WoW hvor bossene

er unike og områdene rundt dem ofte er interaktive.

PVP-delen var heller ikke noe å skryte av i Aion.

Skulle ønske jeg ikke kjøpte det drittspillet!

(Jeg spiller ikke MMOer nå, venter heller til Guild Wars med god PVE og PVP i særklasse <3 )

Du gav opp litt for tidlig tror jeg....Men jeg er enig i at det er litt for my grinding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...