Gå til innhold

Her er de beste spillgavene (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg meiner at spela i kategorien for ungdom er minst like mykje mynta på vaksne som Batman: Arkham Asylum og resten i den kategorien. Mitt forslag vil derfor vere å slå dei to saman til éin kategori, og gi han eit samlande namn (t.d. Ungdom og vaksne, for å gjere det enkelt).

Lenke til kommentar

Æsj jeg har jo alle spillene i voksenkategorien, og noen i de andre kategoriene. Hva skal man da ønske seg? Dilemma, dilemma. :hmm:

Det betyr sannsynligvis at du er såpass bevandret i spillverden at du ikke trenger noen "Gaveanbefalinger".

På din liste står ski, akebrett, skøyter og andre sunne utendørs aktiviteter ;)

Kjøpte akkurat akebrett til småkreket, og nå skal jeg ut å kjøpe til fruen og meg selv. Korketrekkeren here we come! Bare det kommer noe snø da altså..

 

Edit: poden -> småkreket.

Endret av CWH
Lenke til kommentar

Æsj jeg har jo alle spillene i voksenkategorien, og noen i de andre kategoriene. Hva skal man da ønske seg? Dilemma, dilemma. :hmm:

Det betyr sannsynligvis at du er såpass bevandret i spillverden at du ikke trenger noen "Gaveanbefalinger".

På din liste står ski, akebrett, skøyter og andre sunne utendørs aktiviteter ;)

Hehe det høres ut som gode anbefalinger. ^_^

 

Søsteren min fikk i det minste noen gode gaveideer til sine barn fra denne listen. Og jeg til mine nevøer og nieser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...