Gå til innhold

Vinnere av årets julekalender (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere er som vanlig helt forferdelig dårlig til å trekke... :cry:

 

Oh I agree... I agree so much. Eneste gangen jeg vant noe på gamer ved trekking var en beta key til et spill jeg ikke husker navnet på, burde ikke ha deltatt men trodde spillet var til X360 også.

 

Men glade skal dere være, sannelig flotte kalender gaver gir Gamer ut.

Lenke til kommentar

Gratulerer til vinnerene!

 

Samtidig er det like skuffende hver gang, hvert år at jeg aldri vinner noe. Gitt at 4000 (inkludert meg) svarer riktig hver dag gir det meg en sansynlighet på = (1-(3999/4000)^24)*100% = 0.6% for å vinne hvert år. Skuffende lite :(

I snitt hadde 70% rett i disse første lukene. Enkelte luker var helt nede i 30% :-)

Lenke til kommentar

gratulerer til vinnerne

 

samtidig så ønsker jeg at gamer kunne ha et system der du blir belønnet hvis du er med på alle julekalender spørsmålene. Fks på luke 11, så har du vært med alle 10 før det, og svart riktig på alle, så kommer 1 og deltar bare på luke 11, så har han like stor sjanse til å vinne, og det syntes jeg sucks litt

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Gratulerer til vinnerene!

 

Samtidig er det like skuffende hver gang, hvert år at jeg aldri vinner noe. Gitt at 4000 (inkludert meg) svarer riktig hver dag gir det meg en sansynlighet på = (1-(3999/4000)^24)*100% = 0.6% for å vinne hvert år. Skuffende lite :(

I snitt hadde 70% rett i disse første lukene. Enkelte luker var helt nede i 30% :-)

 

Ok da øker sannsynligheten med hele 0.25% :) Gitt at jeg svarer riktig hver gang og at 70% av de 4000 som som deltar svarer riktig, blir det da (1-(1-1/(4000*.7))^24*100% = 0.85% (i snitt).

 

Selv om det er liten sjans for å vinne setter jeg stor pris på julekalenderen :D

Lenke til kommentar

Gratulerer til vinnerene!

 

Samtidig er det like skuffende hver gang, hvert år at jeg aldri vinner noe. Gitt at 4000 (inkludert meg) svarer riktig hver dag gir det meg en sansynlighet på = (1-(3999/4000)^24)*100% = 0.6% for å vinne hvert år. Skuffende lite :(

I snitt hadde 70% rett i disse første lukene. Enkelte luker var helt nede i 30% :-)

 

Ok da øker sannsynligheten med hele 0.25% :) Gitt at jeg svarer riktig hver gang og at 70% av de 4000 som som deltar svarer riktig, blir det da (1-(1-1/(4000*.7))^24*100% = 0.85% (i snitt).

 

Selv om det er liten sjans for å vinne setter jeg stor pris på julekalenderen :D

Hallo!!! Det er mandag! Jeezez!!

 

:p

Lenke til kommentar

gratulerer til vinnerne

 

samtidig så ønsker jeg at gamer kunne ha et system der du blir belønnet hvis du er med på alle julekalender spørsmålene. Fks på luke 11, så har du vært med alle 10 før det, og svart riktig på alle, så kommer 1 og deltar bare på luke 11, så har han like stor sjanse til å vinne, og det syntes jeg sucks litt

 

Nei, det synes jeg ikke noe om. For det første fordi jeg mener at alle skal ha like stor sjanse, uansett om man oppdager konkurransen den 23. eller om man har vært med helt fra starten. For det andre er det jo visse dager at det er premier man ikke har lyst på, eller at man ikke har konsollen spillet er til og derfor ikke deltar. Da er det jo dumt om man får mindre vinnersjanse, eller om man deltar på en konkurranse der man egentlig ikke kunne tenke seg å få premien, bare for å få større sjanse senere.

 

Og gratulerer til vinnerne, forresten! Dere har som vanlig trukket feil, men jeg vet dere sparer meg til den 24, så jeg tar det med et smil. :)

Lenke til kommentar

jeg deltar i over 20julekalendere hver dag i år, de siste 4årene har jeg deltatt i 7til dagen i hver desember i 4år..

 

27*24=672 ganger jeg ikke har vunnet..

heller ikke fått beskjed om noe vinning i år :/ jeg svarer korrekt på 80% av dem jeg deltar på siden jeg googler meg frem til svarene når det er fete premier og ting jeg vil ha! :3 noen deltar jeg på bare for å delta, kvinneguiden f.eks.. jeg driter vel i hårprodukter og sminke, men jeg vil så veldig gjerne vinne noe! brodern vinner sånn 4 i året (ikke julekalendere, men konker generelt) og jeg er så innmari lei av og aldri vinne noe :cry: qq

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...