Gå til innhold

Max Payne 3 utsatt (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Max Payne 3 har Max forlatt NYPD, og situasjonen er kritisk for den gamle ringreven. Han har blitt dolket i ryggen og sitter nå fast i en by full av vold og blodighet, og nå må han legge ut på en siste desperat søken etter sannhet og en utvei- i tillegg har han utviklet ølvom og mistet håret som han har kompensert med ved å gro skjegg...

 

Følte det manglet litt her.

Endret av LinoraN
Lenke til kommentar

Jaja, nokk en spillserie ødelagt(Far cry 2 reprise, men enda verre). Som jeg nevnte i forrige artikkel på gamer.no så ligner max payne så absolutt ikke på max payne, da skulle folk absolutt krangle med meg og si at han ligna, nå ser det ut som folk burde holde kjeften sin og høre på det som har spillt spillet og sett trynet til max payne flere ganger en du har sett tv. Det der er ikke Max Payne, det er en skalla idiot som slenger seg på lasset og skyter "terrorister". Nei til komersielt oppgupl for og tjene peger, ligg unna dette spillet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det der er ikke Max Payne, det er en skalla idiot som slenger seg på lasset og skyter "terrorister". Nei til komersielt oppgupl for og tjene peger, ligg unna dette spillet.

Second that G.

Lenke til kommentar

Da har jeg iallefall tid til å spille igjennom de to foregående Max Payne spillene. Skepsisen rundt nye miljøet og "ny" hovedperson er fortsatt tilstede.

 

Flott å se at Red Dead Redemption, som jeg gleder meg vanvittig til, og Bioshock 2 holder datoen.

Jeg er litt usikker på om L.A Noire er spillet som mulig har blitt utsatt. Om dette spillet er utsatt og kommer det vel i 2010, men det er da litt sært at Take-Two gir ut to mafia-spill i samme år? Tror heller at det ukjente spillet er Agent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...