Gå til innhold

Nye eventyr for Ezio (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper på at disse to expansion pakkene er de to Minnene som får error i spillet. Altså Memory 12 og 13 som er korrupte. Passer bra med både Battle of Forli og Bonfire of the Vanities. Forli ble erobret en gang i 1488, og en gang i 1499 av sønnen til Borgia, i følge ekte historie vel å merke. Bonfire of the Vanities tok sted i 1497. Så det virker ganske sansynlig at expansion pakkene er disse to korrupte filene som blir "låst" opp igjen, med tanke på tidslinjen når disse hendelsene skjedde.

Lenke til kommentar

Yes! Mer Assassins Creed 2 betyr mer moro. Sier vel sitt om forbedringen over det første spillet det at man vil ha mer å gjøre. Når jeg var ferdig med det kviet jeg meg for å skru av maskinen i frykt for at jeg ikke ville se Ezio igjen, men nå er han/jeg tilbake, baby!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Ikke ofte jeg klager men:

 

LEAF: Du kunne godt å slengt opp en spoiler tag på innlegget ditt! Jeg regna ikke med å lese spoilere i en tråd som handler om utvidelsespakker til et spill!

 

Nuvel. Om du sikter til den delen med de to minnesekvensene, så er ikke det noe stor spoiler vil jeg si. Man ser fort dette i både achievementlista og i pausemenyen. Man blir jo "spoilet" om man blar seg forbi de for å se hvor mange fjær man har plukket opp og andre ting man har gjort i spillet..

 

 

Noe jeg stusser litt på er hvorfor dere har valgt å skrive "Florence". Byen heter Firenze på norsk, så da er det like greit å skrive det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...