Gå til innhold

Krigersk utvidelse for Eve Online (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare synd at den traileren er sansynelig den eneste gangen du ser de 2 største skipene i combat på lenge.

Etter denne expansionen har de mer eller mindre gjort at både titans og motherships/supercarriers ikke brukes til annet en logistic for CCP har glemt hvordan spillet fungerer selv.

 

For dere som ikke kjenner eve online er spillet en av de bedre MMO om du liker pvp og store fights men det som er eves største svakhet er CCP selv.

De har en kundebehandling som får Blizzard og andre til å virke som engler og etterhvert virker det som de virkerlig ikke kjønner hvordan spilerne spiller spillet lengere selv.

 

Om du i andre spill lager en ticket for en bug eller feil pleier du få et forklarende svar man kan være enig i eller ikke, men her svarer CCP uansett hva man skriver in at våre logger viser ingenting.

Det skjer i alt fra saker der man mister skip PGA lag /bugs til at alianser blir oppløst.

 

Sist var en alianse som mistet soverenity for at en regning ble sendt 3 minutter før downtime, som førte til at 1500 personer mistet flere måneders samlet instats.

 

Om du liker rom spill med store skipp og store fight er det et meget bra spill sålenge man ikke trenger CCP kunde service til noe.

Lenke til kommentar

Bare synd at den traileren er sansynelig den eneste gangen du ser de 2 største skipene i combat på lenge.

Etter denne expansionen har de mer eller mindre gjort at både titans og motherships/supercarriers ikke brukes til annet en logistic for CCP har glemt hvordan spillet fungerer selv.

 

For dere som ikke kjenner eve online er spillet en av de bedre MMO om du liker pvp og store fights men det som er eves største svakhet er CCP selv.

De har en kundebehandling som får Blizzard og andre til å virke som engler og etterhvert virker det som de virkerlig ikke kjønner hvordan spilerne spiller spillet lengere selv.

 

Om du i andre spill lager en ticket for en bug eller feil pleier du få et forklarende svar man kan være enig i eller ikke, men her svarer CCP uansett hva man skriver in at våre logger viser ingenting.

Det skjer i alt fra saker der man mister skip PGA lag /bugs til at alianser blir oppløst.

 

Sist var en alianse som mistet soverenity for at en regning ble sendt 3 minutter før downtime, som førte til at 1500 personer mistet flere måneders samlet instats.

 

Om du liker rom spill med store skipp og store fight er det et meget bra spill sålenge man ikke trenger CCP kunde service til noe.

 

Er uenig med deg når det kommer til "kundeservice" fra CCP sin side. CCP er et av de få selskapene som virkelig hører på spillerne sine, særlig når det kommer til forespørsler fra community. Incarnata (under utvikling), In-game browser, nye skip, balanseringer, events osv. Alt kommer fra spillerne og er ikke noe som utviklerne bestemt velger å endre på fordi de selv mener det er rett. Dominion kom med en del bugs, spillerne rapporterte dette og 3 dager etterpå kom patchen (i dag). Jeg synes man kan kalle det rimelig god "kundeservice".

Lenke til kommentar

Eve er nok det eneste mmorpg-spillet jeg har likt over lengre tid, men jeg kjente at det måtte slutte når jeg lå våken og tenkte på mining, det nye skipet jeg skulle kjøpe meg etc.

 

Det er kanskje en brå læringskurve, men hvis man leser all informasjonen man får i begynnelsen av spillet, samt leter litt på nettet så går det bra.

Lenke til kommentar

 

Er uenig med deg når det kommer til "kundeservice" fra CCP sin side. CCP er et av de få selskapene som virkelig hører på spillerne sine, særlig når det kommer til forespørsler fra community. Incarnata (under utvikling), In-game browser, nye skip, balanseringer, events osv. Alt kommer fra spillerne og er ikke noe som utviklerne bestemt velger å endre på fordi de selv mener det er rett. Dominion kom med en del bugs, spillerne rapporterte dette og 3 dager etterpå kom patchen (i dag). Jeg synes man kan kalle det rimelig god "kundeservice".

 

Jeg vet ikke om du er i high sec, low sec eller 0.0 men ser du er uenig med mange andre om du leser eve-online forumet.

 

Om du syns de hører på og jobber med spillerne spør de som var på singularity i ca 3 måneder for å teste MS/supercarriers nye titan og caps for så overkjøre og gi rett og slett fult faen i hva alle sa for å gjøre de til brukbare skip.

 

Titan nå er en jumpbridge som ikke kommer å se combat for bruker du nye doomsday deathray så kan skyte en gang pr 5 min, ikke bevege deg i 30 sec og ikke jumpe på 10 min.

Dreads har de nerfet så Caldari og minmitar de ikke er vært å fly grundet misiler.

MS/Supercarriers orker jeg ikke begynne på les forumet.

 

Og du har jo de bra komentarene fra ccp "Capital ship fights rarely if ever happen at short distances" og "The explosion velocity of the Citadel Cruise Missiles means target painters will have to be utilized in many situations to achieve full damage potential." på ting som er imune for targetpainters.

 

Balanse spørs hva du spiller men siden nano nerfen er det hacs, recons og coverts som dominerer og man ser bare mer blobbing.

 

Nye ting er de flinke på men med kunde service mener jeg spesielt GMs da du har et problem som er de vi har kontakt med.

Du mister et skip pga bug eller noe sånt da er det bare så synd våre logger viser ingenting.

 

Spillet og samarbeidet som behøves spesielt i 0.0 er det som gjør eve til det beste spillet syns jeg og men om en alianse vinner eller forsvinner skal avgjøres i krig ikke som i det siste pga bugs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...