Gå til innhold

Anmeldelse: Tropico 3 (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si du treffer midt i blinken på omtalen - forhånsbestilte på cdon, spilte en stund og storkoste meg, og nå er det lagt midlertidig tilbake, og en gang kommer en ny gi. Og det gleder jeg meg til! Jeg ville gitt spillet 8,5/10, og her er det jo valget mellom 8-9 og ja, den sitter perfekt den 8-ern.

 

Og, det er ikke utelukket at de skal komme ekspansjonspakker. Anbefales som er gjort over :)

Lenke til kommentar

Det er godt mogleg dette blir kjøpt etter kvart. Ut ifrå demoen og omtalane verkar spelet bra, men det verkar kanskje litt meir som ein nyversjon av Tropico enn ein fullverdig oppfølgjar. Grafikken har definitivt fått eit løft, musikken verkar like bra, men eg synest ikkje stemmene var heilt på høgde med dei som var i gamle Tropico. T.d. ser eg for meg at rådgivaren si stemme fort kan bli veldig travel å høyre på...og dei har tydlegvis brukt so mykje på grafikken at dei ikkje hadde råd til å leige inn ekte barn til å spele inn to-tre fraser.

 

Tippar dette blir kjøpt når det blir billig, eller når der kjem ein fristande ekspansjonspakke. No er Anno 1404 på veg i posten, so med det og originale Tropico (som eg no kan skaffe meg tillegspakken til på GOG.com), tenker eg at eg skal få utløp for øybyggingstrangen min i mellomtida. :)

 

Kay

Lenke til kommentar

Det er ett bra spill, ingen tvil om det, men jeg synes det mangler den gode gammle tropico feelingen fra forgjengeren. En annen ting er at spillet er alt for enkelt. Selv om det finnes mange måter å øke vanskelighetsgraden, blir det fremdeles for lett, særlig det å tjene penger. Grafikken er nydelig, og soundtracket er helt greit, om man samenligner det med forgjengerens. Anbefaler å sette på enerens sountrack mens man spiller(finnes på spotify).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...