Gå til innhold

PC-beta av Bad Company 2 forsinket (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt skuffa da jeg leste det i går, men heldigvis har jeg ikke sett på spillet med interesse noe særlig da jeg trodde det kun var til konsoll. Men nå ser det ut til å bli et deilig spill å ha med seg i tillegg til MW2 :D Det ene gir intens skyteglede mens det andre gir en herlig følelse av å være del av et større slag. Herlig^^

Endret av Stinkey
Lenke til kommentar

Utvidet beta for PC høres ut som noe som vil være litt mer tilgjengelig for alle. PS3-betaen gir et godt inntrykk av spillet. Det holder bra Battlefield kvalitet. Jeg er spent på om det blir mulig å ligge (go prone) i PC-versjonen. Det er en av de få tingene jeg savner ved spillet på konsoll.

 

Kjøretøyene føles bedre enn i Battlefield 2. Det tar ikke lang tid å få låst opp de våpnene du har lyst på, men for å f.eks få ny Sniper-rifle, så må du tjene xp mens du er sniper-klassen. Brettet som er med i betaen er meget bra, og gir både snipere og nærkamp-fans steder hvor de kan skinne.

 

Man kan spawne på hvem som helst i gruppen, ikke på en designert gruppeleder, dette gjør at kampene blir mer intense, man merker ikke at det er max 24 på PS3-kartet.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg prøvd det, siden jeg venter på xbox-betaen, noen som vet når den kommer??

Spillet ser meget bra ut, og håper også at det går an å gå i prone, hvert fall for snipers og heavy gyunners. Noen som et om man er nødt til å være PKM eller lignende våpen for å kunne ha revive tool? Eller kan man ta revive tool på AEK for eksempel?

Håper også det går an å ta av vehicles, og redusere map size slik at man kan ha infantry :)

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg prøvd det, siden jeg venter på xbox-betaen, noen som vet når den kommer??

Spillet ser meget bra ut, og håper også at det går an å gå i prone, hvert fall for snipers og heavy gyunners. Noen som et om man er nødt til å være PKM eller lignende våpen for å kunne ha revive tool? Eller kan man ta revive tool på AEK for eksempel?

Håper også det går an å ta av vehicles, og redusere map size slik at man kan ha infantry :)

 

Du kan unlocke våpen til bruk av alle klasser Eks. spas 12, Thompson submachine gun, og masse mer. Og det er og kommer sikkert ikke til å gå an til å prone.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg prøvd det, siden jeg venter på xbox-betaen, noen som vet når den kommer??

Spillet ser meget bra ut, og håper også at det går an å gå i prone, hvert fall for snipers og heavy gyunners. Noen som et om man er nødt til å være PKM eller lignende våpen for å kunne ha revive tool? Eller kan man ta revive tool på AEK for eksempel?

Håper også det går an å ta av vehicles, og redusere map size slik at man kan ha infantry :)

 

Det kommer aldri en 360 beta..

Tror det skal komme en demo på alle plattformer rett før launch dog.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...