Gå til innhold

Sniktitt: Battlefield: Bad Company 2 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg med i betaen, men fra det jeg har sett (err..hørt) i videoer så har dette spillet sinnssykt fet lyd. Det at lyden forandrer seg i forhold til din posisjon (om du er innendørs eller står foran eller bak personen som avfyrer skudd) er et stort pluss.

 

Har veldig lyst til å prøve betaen, men gidder ikke forhåndsbestille PS3-versjonen når jeg mest sannsynlig skal ha PC-versjonen.

Lenke til kommentar

Dette lover godt for bf3,

 

Du kan ikke legge deg ned i BC2, jeg ser det som en fordel ettersom smarte snikskyttere da må bruke terrenget mer, dermed får de som kjenner sniper klassen ut og inn en stor fordel. Men jeg ser også at det er et teknisk valg de har gjort bare det å se en sniper i farta selv i crouch er vanskelig når de står på lengre hold, og det er det DICE har sagt det er umulig å se folk på lengre avstand med engang de legegr seg ned.

 

Og ja Lyden er sinnsyk, må få prøvd det på 5.1 surrounden denne helga :)

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar

Mener å huske at man kunne legge seg ned i 1942. Kan ha vært patcha inn senere. Mistenker at det er litt ødeleggende for følelsen i spillet å ikke kunne legge seg ned... Men skal ikke påstå at det er det før jeg får prøvd selvsagt.

 

Fikk ikke spilt første spillet siden jeg ikke har en konsoll å spille på, men jeg likte ideen med 1942, forelsket meg i Vietnam og har et av mine beste gamerminner fra BF2 online. Stor sansynlighet for at dette spillet kjøpes og prøves ut neste år :D

Lenke til kommentar

Jeg reinstallerte BF2 i går, noe som jeg angret at jeg kjøpte den gang, og jeg tror at forskjellen mellom BF2 og BC2 er stor nok til at det kan funker for meg. Særlig etter Modern Warfare 2 floppen.

 

Lyden er bare... Wow, tror ikke det finnest noe bedre ut i spillverden akkurat nå. Dette er normalt en stor svakhet med de fleste spillene.

Endret av Colossus
Lenke til kommentar

Jeg reinstallerte BF2 i går, noe som jeg angret at jeg kjøpte den gang, og jeg tror at forskjellen mellom BF2 og BC2 er stor nok til at det kan funker for meg. Særlig etter Modern Warfare 2 floppen.

 

Lyden er bare... Wow, tror ikke det finnest noe bedre ut i spillverden akkurat nå. Dette er normalt en stor svakhet med de fleste spillene.

 

Floppen du snakker om er tidenes mest selgende og onlinemiljøet i MW2 er nå gigantisk.

Ikke helt en flopp!

Lenke til kommentar

Etter mange timer i BC2 Beta, syns eg MW2 ofte føles som man spillet med luftvåpen, for eg syns lydene her rett og slett ikkje man måle seg med den slagkraftige opplevelsen man får når det er som verst i BC2.  Tempoet i BC2 er mye roligere enn MW2, men samtidig opplever eg det ofte som mye meir intenst og spennende i forhold til MW2.

 

MW2 skal få kjørt seg bra frem mot mars, men eg tror fakisk eg velger å holde en knapp på BC2 altså.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg reinstallerte BF2 i går, noe som jeg angret at jeg kjøpte den gang, og jeg tror at forskjellen mellom BF2 og BC2 er stor nok til at det kan funker for meg. Særlig etter Modern Warfare 2 floppen.

 

Lyden er bare... Wow, tror ikke det finnest noe bedre ut i spillverden akkurat nå. Dette er normalt en stor svakhet med de fleste spillene.

 

Floppen du snakker om er tidenes mest selgende og onlinemiljøet i MW2 er nå gigantisk.

Ikke helt en flopp!

 

 

Nei en flopp er det nok langt ifra. Personlig synes jeg MW2 er blitt en dopet ned versjon av Unreal Tournament 3...masse fart og action. BC2 virker som en litt mer rolig og "realistisk" online fps. Men tid vil vise...

Lenke til kommentar

Floppen du snakker om er tidenes mest selgende og onlinemiljøet i MW2 er nå gigantisk.

Ikke helt en flopp!

 

Personlig flopp, lyder det bedre? Det var vel det jeg siktet etter. My bad.. happy.gif

 

Det er ikke alle som fikk med seg nyhetene som ble avslørt ukene før lanseringen. Så tilsvarer da PC-salget spillerens fornøyelse med spillet de har kjøpt?

 

Ærligtalt, jeg har vært fan av CoD siden det første spillet og dette er første gang jeg ikke har kjøpt det nyeste spillet.

 

Jeg tror ikke BF:BC2 er den som skal overta for CoD, ikke for meg i allefall, men for nå er dette det som er nærmest man kommer.

Lenke til kommentar

HVORFOR I HIMMELENS NAVN HAR IKKE ANNMELDER NEVNT DEN FANTASTISKE LYDEN?! Whaat...

Hele feelingen som blir skapt av lyden får deg til å tro at du er i kampsonen, og hva sa du om våpenfølelsen? Jeg spiller BETA-en og jeg spiller også MW2,og jeg må da med hånden på hjertet si at våpenfølelsen er mye bedre i BC2 enn i MW2.

 

Skulle faen meg ønske at det var noen som tørte å stå imot strømmen og faktisk konstantere at MW2 ikke var så bra likevel rent gameplaymessig? Hvor lenge kan det være? Teamwork, hva skjedde med det?

 

MW2 er plastisk, falskt og et helvete å spille om du faktisk setter pris på mer krevende spill som ikke fokuserer på en arkade-lignende-CS-feeling.

 

Kvalitet framfor kvantitet, ffs

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Dette blir all kinds of awesome! Lydbildet er jo helt vannvittig, og grafikken skal man ikke kimse av heller. Sålenge spillbarheten er på topp kan man si seg fornøyd. Beta i Desember FTW.

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg med i betaen, men fra det jeg har sett (err..hørt) i videoer så har dette spillet sinnssykt fet lyd. Det at lyden forandrer seg i forhold til din posisjon (om du er innendørs eller står foran eller bak personen som avfyrer skudd) er et stort pluss.

 

 

Slik har det vel vært i spill så lenge i hvert fall jeg kan huske? Kan i hvert fall ikke komme på noe nyere spill som ikke varierer lyden fra hvor man befinner seg, i hvert fall ikke innenfor FPS.

 

BF: BC2 skal hoppes over her i gården, jeg slutta å like Battlefield-serien etter å ha spilt litt vel mye av nummer 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...