Gå til innhold

Zombie-apokalypse blir MMO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey Zombie MMO, det har jeg venta på

 

så kommer teksten

ikke på PC? nei?.. da har jeg egentlig mista lysten da hehe

men fra tidligere guild wars folk?

og der var lysten gone

 

Søren og da jeg har lenge ventet på et MMO zombie spill men jeg spiller da ikke på konsoller da

(kjøper bare 1-2 spill i året fordelt på mine maskiner, men 1-2 i mnder på PC :p)

 

pluss jeg lukter Ncsoft her en plass og de folka vil jeg ikke noge med og gjøre :p

Endret av Z-man
Lenke til kommentar

takk Jonas! helt enig! GET!

 

Å gå konsoll eksklusivt er noe av det værste jeg vet. Riktignok har jeg Wii, Ps3 og 360, men støtter ikke denne typen utgivelser.

 

Et mmo er prinsipielt best på pc synes nå jeg. Å legge opp all kommunikasjon mellom spillere til microfon er bare teit. Ihvertfall hvis de faktisk MENER MMO...

 

Et zombie mmo derimot som en ide, har potensiale. Ihvertfall om man bygger opp byer osv, med forsvar og andre doohickies.

Lenke til kommentar

Så han skal ta skytespill, som nesten alltid er best med mus og keyboard, og kombinere det med MMO sjangeren, som alltid er best med mus og keyboard, og lage et konsollspill av det?

 

Vel, han skal ha for at han er ambisiøs. Ikke skjønner jeg hvorfor han ikke heller vil konsentrere seg på å lage et best mulig produkt til et format som det allerede er en suksess på, men kanskje han liker en latterlig stor utfordring.

Endret av Cecil Donnerberg
Lenke til kommentar

Så han skal ta skytespill, som nesten alltid er best med mus og keyboard.

Det er jo ikke alle som mener det.

 

 

Nei og jeg er en av dem...etter å ha lagt mange timer ned i MW2 til både PC og Playstation 3 så foretrekker jeg faktisk PS3 versjonen. Så mye bedre flyt og kontroll hadde jeg aldri trodd jeg skulle ha med en håndkontroller.....

 

Synes dette kan bli spennende, ingen har jo laget et zombie mmo spill før! At det er ekslusivt til konsoll skjønner jeg godt pc tillhengere reagerer på, men dette er nok bare starten på mmo flommen av spill som kommer til konsoller i fremtiden. Det er alt for mye penger å tjene på det i forhold til å kun fokusere på pc som om vi skal være helt ærlige ikke står spesielt sterkt salgsmessig i dagens spill verden.

 

Det er med god grunn så si alt av fokus på dagens nye spill i reklame osv er rettet mot konsoller....ble en liten gamer når jeg var 8år gammel. Etter 23år med gaming ser jeg klart som at magen min ikke blir mindre med årene at pc....er påvei ut. Hvor mye plass har pc spill i din lokale Gamestop butikk?

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...