Gå til innhold

Enda mer innhold til Dragon Age (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult! Koste meg masse med dette spillet.

 

 

Håper de fortsetter på historien om Morrigan og hennes opplevelser etter at vi hoppet i høyet på slutten av spillet. Regner med at dette vil være materiale for kommende fullversjonsspill, men det hadde vært gøy med en liten teaser. Uansett om jeg valgte å ligge med henne eller ikke, kom den samme snutten om henne om at hun 'may even have been with child' elns på slutten..

 

Lenke til kommentar

Synes kanskje de burde konse på å fikse det de allerede har gitt ut før de kommer med enda mer. Kjøpte Wardens Keep men den funker ikke. Får questen men ikke map marker. Mange som sliter med DLC'ene til dragon age. Spesielt oss som har collectors edition.

 

Elsker spillet men jeg kommer ikke til og kjøpe noe mer av de før det jeg allerede har kjøpt fungerer.

Lenke til kommentar

Enig, synes egentlig det er rart at ingen norske nettsteder har kommentert den ufattelig dårlige lanseringen av dette spillet. Sjekk Bioware sitt Dragon Age "selvhjelp"-forum for tekniske problemer, det flommer over av meldinger fra frustrerte spillere. Jeg lagde selv en tråd som forsvant til side ørten på kort tid fordi så mange lager nye frustrasjons-tråder hele tiden. Folk har opplevd å spille i 40+ timer for så å miste alt pga tekniske problemer.

 

EA Support er praktisk talt nede, en EA-representant jeg snakket med på telefon sa at epost-systemet deres hadde kollapset, noe som forklarer hvorfor jeg fremdeles ikke har fått tilbakemelding på henvendelesen jeg sendte inn 5/11. Hos Bioware henviser de til EA som er ansvarlig for brukerstøtten til spillet, og denne brukerstøtten er altså mer eller mindre ikke-eksisterende. Synes det er helt utrolig at verdens største spill-leverandør ikke klarer bedre enn dette (og jeg hadde forventet et mindre buggete spill fra selveste Bioware).

Lenke til kommentar

Ufattelig dårlig? Dette spillet er jo fem ganger så stort som de fleste spill nå til dags, det er da naturlig med flere bugs da. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor det skulle kommenteres. Jeg tror spillet fungerer fint til de fleste, det er bare at folk som ikke får det som de vil er så jævla høylytte.

 

Gleder meg helt sinnsykt til denne DLCn! Alt innhold til dette spillet skal kjøpes asap!

Endret av Joakim Crichton
Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med verken spillet eller DLC'ene men hey har en kompis som kjøpte collecters edition til ps3 der masse stæsj dlc fulgte med men han sleit nok med å få redeema kodene;p harh she blow mates si æ bare;) though er det et spill som fortjener årets spillpenger så er det DA:O eller C.O.D:MW 2

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Enig, synes egentlig det er rart at ingen norske nettsteder har kommentert den ufattelig dårlige lanseringen av dette spillet. Sjekk Bioware sitt Dragon Age "selvhjelp"-forum for tekniske problemer, det flommer over av meldinger fra frustrerte spillere.

Slik er det med de fleste spill rett etter lansering, de som spillet kjører greit for spiller og de med problemer klager. I tillegg er det vel en del folk som kan kunsten å overdrive på internett!

 

Jeg har lagt merke til en skikkelig trasig memory-leak som hoper seg opp over lang tid med spilling (rakk å smøre kveldsmat under en loading-screen på det verste), ellers ingenting. Kan derfor ikke si meg enig i at lanseringen er ufattelig dårlig.

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

Eg las på ei side at du kan returnere til "the darkspawn-infested ruin of Ostagar", men det gjer lite meining, siden alle hevder at darkspawn berre kjem opp frå "The Deep Roads" når det er ein Erkedemon, som eg har tolka at dei drar tilbake under jorda når han er slått. Så kvifor er det da fortsett darkspawn i Ostagar? Denne artikkelen seier også at du kan få hemn, korleis får du hemn viss det ikkje er darkspawn der, derfor vil eg tru at det er darkspawn der.

Lenke til kommentar

Ufattelig dårlig? Dette spillet er jo fem ganger så stort som de fleste spill nå til dags, det er da naturlig med flere bugs da. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor det skulle kommenteres. Jeg tror spillet fungerer fint til de fleste, det er bare at folk som ikke får det som de vil er så jævla høylytte.

 

Siden når er størrelsen en unnskyldning? Piranha Bytes fikk blø for at de beit over for mye med Gothic 3. Med mindre du er en Bioware-fanboy skjønner jeg ikke hvorfor du mener Bioware skal slippe lettere unna enn andre som har utgitt produkter med enorme tekniske problemer. At du ikke anerkjenner at spillet har store problemer fordi du selv ikke har opplevd dem får være din sak, jeg kan jo til sammenligning nevne at jeg opplevde relativt få problemer under Funcom sin AO-lansering selv om den som kjent har gått inn i historien som "tidenes verste".

 

Når klagestormen er så stor at EA Support kollapser så handler det ikke om "folk som ikke får det som de vil som er jævla høylytte"... Du må inrømme at det er en skandale at spillet ikke har en funksjonell brukerstøtte 14 dager etter lansering. Og jeg synes det er ille at EA ikke engang har giddet å skrive på Support-sida at de har trøbbel, slik at folk fremdeles sender inn sine henvendelser i den tro at de skal få svar innen 24 timer.

Endret av XE800
Lenke til kommentar

Eg las på ei side at du kan returnere til "the darkspawn-infested ruin of Ostagar", men det gjer lite meining, siden alle hevder at darkspawn berre kjem opp frå "The Deep Roads" når det er ein Erkedemon, som eg har tolka at dei drar tilbake under jorda når han er slått. Så kvifor er det da fortsett darkspawn i Ostagar? Denne artikkelen seier også at du kan få hemn, korleis får du hemn viss det ikkje er darkspawn der, derfor vil eg tru at det er darkspawn der.

 

 

Du får forklart hvorfor det er darkspawns i Ferelden selv etter archdeamon er drept etter du har gjennomført spillet.

Endret av StormKnight
Lenke til kommentar

Siden når er størrelsen en unnskyldning? Piranha Bytes fikk blø for at de beit over for mye med Gothic 3. Med mindre du er en Bioware-fanboy skjønner jeg ikke hvorfor du mener Bioware skal slippe lettere unna enn andre som har utgitt produkter med enorme tekniske problemer. At du ikke anerkjenner at spillet har store problemer fordi du selv ikke har opplevd dem får være din sak, jeg kan jo til sammenligning nevne at jeg opplevde relativt få problemer under Funcom sin AO-lansering selv om den som kjent har gått inn i historien som "tidenes verste".

 

Dette spillet har ikke en unormalt stor mengde bugs, alle spill har en god del av disse. At BioWare skal plukkes ut og hakkes på fordi EA ikke har bra nok support synes jeg blir latterlig. De eneste jeg kommer på som har fått kjeft for dette er spillet du nevner. Absolutt ikke unormalt at utviklere slipper unna med bugs.

Størrelsen bør absolutt ha noe å si. Når et spill er mye større enn andre spill, og ikke har veldig mange flere bugs så bør de da ikke få kjeft for dette. Bare fordi resten er late og gir oss 8 timers spill, og dermed mindre innhold å polere, så skal BioWare henges ut?

 

Ja, jeg synes det er alt for dårlig av EA og ikke informere om problemene sine, men jeg skjønner ikke hvorfor BioWare skal kjeftes på for det.

Endret av Joakim Crichton
Lenke til kommentar

Eg las på ei side at du kan returnere til "the darkspawn-infested ruin of Ostagar", men det gjer lite meining, siden alle hevder at darkspawn berre kjem opp frå "The Deep Roads" når det er ein Erkedemon, som eg har tolka at dei drar tilbake under jorda når han er slått. Så kvifor er det da fortsett darkspawn i Ostagar? Denne artikkelen seier også at du kan få hemn, korleis får du hemn viss det ikkje er darkspawn der, derfor vil eg tru at det er darkspawn der.

 

 

Du får forklart hvorfor det er darkspawns i Ferelden selv etter archdeamon er drept etter du har gjennomført spillet.

 

 

Jepp, gjekk igjennom teksten igjen, og du har rett :)

Endret av Flosshatt
Lenke til kommentar

Blir ikke kjøp av mer DLC før de har fikset de som de allerede har gitt ut.

 

På PC versjonen blir mye ødelagt om man tar med Shale til Orzimmar slik som at Shale mister alle tingene sine og man kan ikke snakke med han, og mange andre har hatt problemer med at det samme skjer med andre medlemmer og at de mister ting eller for resetta alle statsene.

 

Måtte starte på nytt uten å ha Stone Prisoner på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...