Gå til innhold

Svindyrt Gran Turismo 5 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... og så valgte de å utgi spillet på konsollen som har færrest brukere =P

 

Kanskje fordi de er eid av Sony?

Dessuten så vil nok PS3 ha kommet ganske så nært 360 sine salgstall i Mars mhv. PS3 Slim, jul og priskutt.

 

Uansett så er det PS3 eiere som kjøper gjennomsnittlig flest spill.. Så det jämnar seg.

Håpet er jo at dette spillet vil føre til at flere kjøper PS3.

Lenke til kommentar

Uansett så er det PS3 eiere som kjøper gjennomsnittlig flest spill.. Så det jämnar seg.

 

Er det? Jeg trodde 360 hadde den høyeste attach-raten. Dette er ikke noe forsøk på skittkasting eller ønske om å starte en xbox vs ps3-diskusjon. Jeg bare lurer på hvilken av konsollene som har høyest attach-rate.

nja det spørs kass spill man snakker om,og tror ikke GTA IV kostet 100 millioner,en grunn for at dette spillet koster så mye er lisenser til 950 biler. Så det er ikke sjokk at spillet koster så mye,GTA IV som har så vidt lisenser...tror ikke på at GTA IV kostet 100 millioner til jeg ser en kilde!

Lenke til kommentar

I Norge så har PS3 høyest attach-rate, men hvorfor begynner dere å diskutere om hvilken konsoll som har størst attach-rate om en artikkel om GT5?

 

On-Topic:

Gleder meg sinnsykt mye til dette spillet, det kommer til å bli det beste bilsimulator spillet noen gang laget!

Kjipt at vi må vente så lenge ;/

Endret av t0by
Lenke til kommentar

nja det spørs kass spill man snakker om,og tror ikke GTA IV kostet 100 millioner,en grunn for at dette spillet koster så mye er lisenser til 950 biler. Så det er ikke sjokk at spillet koster så mye,GTA IV som har så vidt lisenser...tror ikke på at GTA IV kostet 100 millioner til jeg ser en kilde!

 

Kilde

 

OT: I begge spillenes tilfelle tyder _alt_ på at det er snakk om det hinsidige tallet på arbeidstimer som ligger bak. Tenk på hvor mange år spillene har vært/var under utvikling, og sjekk hvor mange mennesker som var med på prosjektet. Ingen av disse driver med veledighet. Med tanke på hvor mye spill som disse selger/tjener inn bør ingen være overrasket over at budsjettene står i stil. Bare se på filmbransjen. De dyreste filmene går veldig ofte i pluss etter premierehelgen. Slik var det med GTA IV også. Det ubestridt dyreste spillet å produsere noen sinne gikk i pluss etter et par dager.

Lenke til kommentar

Trodde alle visste GTA IV kosta 100 mill $ http://en.wikipedia.org/wiki/GTA_IV

 

"Overall, Grand Theft Auto IV took over 1000 people and more than three and a half years to complete, with a total cost estimated at approximately $100 million, making it the most expensive game ever developed"

 

Jepp har lest dette jeg også. Tror sonys pr team bare prøver å breie seg, og artikkelforfattere/oversettere går rett i saksa.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...