Gå til innhold

Sony saksøkes av kunder (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dette er fra den nye 3.0 firmware som kom, så artig nok, fikk jeg Blu-ray problem, Ville ikke lese noe spill i det hele tatt. Og det er ca 3 månder jeg kjøpte PS3 80gb, Men har sent det på reprasjon, heldig vis er det innom garantien. Problemet oppstod, når jeg satt og spillte Uncharted: Drake's Fortune, sku liksom finne alle skattan, men så klikket en Cinematic og viste seg og være Blu-ray lasern som kikk poff.

 

 

Har nu ventet i nesten 1 mnd nå og enda ikke fått min PS3 tilbake :<

Lenke til kommentar

Selv fikk jeg problemer med Blu-Ray rett etter at jeg oppdaterte til 3.01. Fikk startet spill og filmer, men maskinen hengte seg etter kort tid. Dette på 60GB utgaven.

 

3.00 fjernet vel støtten for fake DualShock kontrollere. Min "DualShock" kjøpt hos Dealextreme sluttet iverfall å fungere etter 3.00.

 

Er vel 3 uker siden jeg leverte den inn nå og regner med at det fort går noen uker til før jeg får den tilbake. Får kose meg med Modern Warfare 2 på PC når det kommer i mellomtiden :)

Lenke til kommentar

Jeg har fått blu-rayleseren min ødelagt 2 ganger. Hver gang sendte jeg den repersasjon, der ble den 2-3 mnd'er. Elkjøp er kjappe, det skal de ha. Tok de 1 mnd'e før de i det hele tatt sendte ut PS3'en min.

 

Men at blurayspilleren blir ødelagt er ikke noe nytt. Om det er pga oppdatering er for meg uvisst.

Lenke til kommentar

Hm, Da er jeg ikke aleina da =) Har selv levert min på Elkjøp. Men vis dette skjer igjen, så kommer jeg til og kreve penger tilbake, vi har Reklamasjonsrett for en grund, at produktet skal fungere minst 5 år.

 

rart at min, NES, SNES, PS1, PSone, PS2, PS2slim, N64 fungerer utmerket enda og alle spill. Og skal jeg si at dem har ikke sett bedre dager for og si det sånn! men dem fungerer enda. Og disse "Nextgen" konsoller blir fort ødelakt, som 360 som sliter mest. En venn av meg som har 60gb siden den kom ut fungerer perfekt enda. Litt synd at min Ps3 tok kvelden rett før jeg fikk Uncharted: Among thives :<

Lenke til kommentar

At det ikke er relatert til oppdateringen er jo litt tynt å komme med. Håper Sony må ta støyten for dette. Har ikke hatt min PS3 på nett på evigheter, jeg er nå litt skeptisk til å oppdatere den.. Men jeg må vel, hvis jeg skal få spilt Demon's Souls. Kjøpte min ved launch, så jeg er vel langt utenfor garantien dersom noe skulle skje.

 

Ateuz: Don't feed the trolls, just report them.

Lenke til kommentar

Hvordan kan bluray spilleren bli ødelagt av en oppdatering?

 

Det finnes masse fin firmware man kan ødelegge i en oppdatering, og det finnes mange måter å klare å ødelegge ting permanent på. Jeg sier ikke at det er tilfellet her, men i praksis er det ingenting som er utenfor rekkevidde for noe sånt.

Lenke til kommentar

Min PS3 ( 30 Gb, uten PS2 emulering) har ikke hatt noen problemer.

 

Ser ut som de fleste som skriver her at de har fått problemer med PS3'en sinn har av den første typen.

(Ser at det er noen som ikke sier hva slask type de har, men jeg antyder bare.)

 

Kan jo være det som er problemet?

Lenke til kommentar

Leverte min Playstation 3 (40 GB versjonen) på en Elkjøp butikk som ikke er spesielt kjent for god og rask service. Det tok (bare!) tre dager før maskinen ble sendt videre til verksted, og det vil ta 2-3 uker før den kommer tilbake derfra, men avvik vil forekomme. Lurer på hvor lang tid det vil ta! Regner med at det tar minst en måned, da blir jeg hvertfall positivt overasket hvis det går mindre tid enn det!

En kamerat av meg leverte også sin Playstation til verksted gjennom Elkjøp. Det tok en måned før han fikk den igjen, og da hadde de ikke reparert den, men sendt han en ny!

Endret av Pakkemafia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...