Gå til innhold

Nytt Prince of Persia? (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jo filmen basert på spillet Prince of Persia: The Sands of Time i fra 2003, så et spill basert på film basert på spill hadde blitt litt snålt... Men jeg vil veldig gjerne at Ubisoft lager spillet med mer likt kontrollsystem som Sands of Time-triologien hadde. Det nyeste spillet bare ser pent ut og ikke noe annet.

Lenke til kommentar

Nå er jo filmen basert på spillet Prince of Persia: The Sands of Time i fra 2003, så et spill basert på film basert på spill hadde blitt litt snålt... Men jeg vil veldig gjerne at Ubisoft lager spillet med mer likt kontrollsystem som Sands of Time-triologien hadde. Det nyeste spillet bare ser pent ut og ikke noe annet.

Agreed! det nyeste PoP var en skuffelse til de grader synes jeg, hvor er sjarmen fra Sands of Time, og Råskapen fra Warrior Within? Warrior Within var kanskje det beste synes jeg, ingenting som slår å løpe fra en dahaka... Two Thrones var okey. ikke noe spesielt med det

Lenke til kommentar

Hvis det var noe som drepte sjarmen i PoP-serien, så er det ihvertfall ikke det nyeste spillet, da vil jeg heller si WW gjorde det.

 

Ja WW brakte inn et par ganske kule elementer (som Dahakaen), stilig slåssing (som dog ble repetivt), og... that's it.

Resten var en emo-prins og heltinner som tydeligvis var siktet mot kidsa fra starten av, det ødela mye av PoP trilogien for meg.

 

Jeg sier ikke at WW er et dårlig spill, men jeg ville heller sett et spill allà det nyeste PoP etter Sands of Time, enn WW.

WW skilte seg alt for mye ut, som det emo-produktet det er.

 

Det nye spillet brakte i større grad tilbake eventyr-delen som kan trekke paraleller til spill som Tomb Raider, Uncharted serien, og filmer som Mumien, Indiana Jones osv, og det er slike spill jeg personlig vil ha flere av.

Spillet var vakrere, det var mye bedre sammensatt (skulle bare mangle da det er nyere), og det brakte et friskt pust i en tid der kaffe-filter spill er alt for vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...