Gå til innhold

Spill som fortjener oppfølgere (del 2) (PC, Amiga)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Outlaws var så utrlig bra. VENNLIGST fortell meg hvilke skytespill på den tiden som hadde en like god historie, med så sære karakterer og et så genialt soundtrack! FORTSATT er det få spill som når opp til det! Jeg har fortsatt soundtrack'et på PC'en (rippet rett fra originalplata), og bruker plystringa fra den andre låta (Sanctuary) som ringetone på mobilen. Smakebiter av lydsporet kan høres gratis (og lovlig) her.

Lenke til kommentar
Selv om Outcast aldri ble noen stor suksess, regnes det som en klar kultklassiker, og hvis LucasArts skulle kunngjøre Outlaws 2 i morgen, tror jeg det ville blitt oppfattet som en av årets største og flotteste nyheter

 

Liten skrivefeil her? Det er vel fortsatt Outlaws det er snakk om?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Lost Eden ruler, kjøpte det originalt fra Ebay og måtte fullføre hele spillet i en spilling. Historien og nostalgien der er helt genial. Vi blir nok å omtale det i nær fremtid, se opp!

Lenke til kommentar

Lost Eden var stortsett bra. Det helt nydelig på lyd og grafik for tidspunktet det kom ut på, men det er stortsett det jeg sitter igjen med fra spillet. For progressjonen var ikke det helt store. Der var andre eventyrspill langt bedre. Selv med gode minner fra dette spillet så er det ikke ett av de jeg ville ha dratt frem hvis jeg skulle ha valgt ett eller flere spill som skal/burde få en oppfølger.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Outlaws!! Det spillet hadde jeg jo helt glemt! Kanskje et av de aller første spillene jeg spilte på win95, helt sikkert det første 3d-spillet. Husker jeg spilte demoen om og om igjen, så til slutt var det en på pappa sin jobb som kopierte dette spillet på CD til meg, da var det som julaften. Men må innrømme at en del av det var ganske skummelt for 12-13 år siden da, da var jeg jo bare 8-9 år gammel :o

 

Uansett, kjempegode minner, tusen takk til ham som la ut soundtracket!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...