Gå til innhold

Sniktitt: Call of Duty: Modern Warfare 2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nu løber artiklen jo rimlig hurtig over det faktum at dedikeret servere er blevet fjernet fra MP på PC. Det er istedet en P2P løsning...præcist hvordan det kommer til at fungere er ikke 100% sikkert, da Infinity Ward er svært tilbakeholdene med informasjon (hverken demo eller facts).

 

Det er dog de færreste fra clan miljøet som syntes IW's nye løsning er en god ide og der er mange der unnlater å kjøpe produktet grunnet dette.

 

Der spekuleres på en del lag og manglende frihet til f.eks. å lave mods.

 

Kan evt lese mere på Infinity Wards PC forum.

Endret av Memphis
Lenke til kommentar

Nu løber artiklen jo rimlig hurtig over det faktum at dedikeret servere er blevet fjernet fra MP på PC. Det er istedet en P2P løsning...præcist hvordan det kommer til at fungere er ikke 100% sikkert, da Infinity Ward er svært tilbakeholdene med informasjon (hverken demo eller facts).

Som du skriver selv er det ingen som vet med sikkerhet hvordan dette vil fungere, og om det i det hele tatt har noe å si for spilleropplevelsen. Det eneste vi vet med sikkerhet er at det ikke blir dedikerte servere, og det har vi skrevet om her: http://www.gamer.no/article.php?articleId=28570

 

Vi ser ikke noe behov for å gjenta dette eksplisitt i sniktitten, og eventuell spekulering rundt dette har ingen relevans i forhold til den opplevelsen vi hadde av spillet for to uker siden.

Lenke til kommentar

Jeg er spent på dette spillet, og kommer nok til å kjøpe det tidlig (var litt sent ute med fireren).

 

Er veldig skeptisk til skjold... Husker når skjold ble innført i CS i sin tid, tror ikke det er noe som har ødelagt flyten i et spill mer enn det. Men det er infinityward så det blir sikkert bra ;)

Lenke til kommentar

 

Som du skriver selv er det ingen som vet med sikkerhet hvordan dette vil fungere, og om det i det hele tatt har noe å si for spilleropplevelsen. Det eneste vi vet med sikkerhet er at det ikke blir dedikerte servere, og det har vi skrevet om her: http://www.gamer.no/article.php?articleId=28570

 

Vi ser ikke noe behov for å gjenta dette eksplisitt i sniktitten, og eventuell spekulering rundt dette har ingen relevans i forhold til den opplevelsen vi hadde av spillet for to uker siden.

 

Men siden denne artikkelen havner på forsiden av DB, og ikke artikkelen om dedikerte servere synes jeg det like vel burde nevnes.

 

Håper bare ingen kjøper det til PC med forventning om en god multiplayer og blir skuffet.

Lenke til kommentar

Tactial insertion? Så du spawner der granaten ligger? javel, da kan jeg foreksempel kaste den oppå et tak? inn et vindu? plasser man ikke kan komme seg andre veier?

 

Denne "granaten" droppes rett ned på føttene dine, altså kan du ikke plassere den et sted det ikke er mulig å stå.

Lenke til kommentar

Denne var vel ikke helt korrekt skrevet

 

I tillegg til det kan Bowling også love at grafikkmotoren har blitt oppusset, og at de nå benytter en teknikk kalt tekstur-streaming som gjør at mer kan skje samtidig uten at det går på bekostning av ytelsen
Texture Streaming er en teknikk for å laste inn teksturer etter behov. Altså vil teksturer i nærheten av spilleren være svært detaljerte. I tillegg til mer detaljerte omgivelser.

 

 

 

 

Ikke lenge igjen nå. Gleder meg.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Texture streaming var svært viktig for dem å få til siden COD4 hadde en ganske dårlig måte å håndtere teksturer på. Noe som resulterte til ganske dårlig oppløsning på dem, da på konsoll (verst på PS3) Men COD4 gikk sabla smooth igjen, så om de har klart å få til texture streaming samtidig som at ytelsen er lik så er jo det bare gull :)

 

Håper imidlertid at de har klart å videreføre mer av det velregisserte gameplayet. Før likte jeg ikke sånt, men nå har jeg ingenting imot det. Dersom det brukes på en kreativ måte og for å fortelle en historie. Blir kanskje litt for lineært, men i fremtiden vil forhåpentligvis lineært og non-lineært smelte sammen, slik at det føles non-lineært ut, selv om det kanskje er programmert veldig lineært. .Merkelig setning :huh:

Lenke til kommentar

Aah, redd for at jeg ikke klarer å la være å kjøpe dette på dagen.. Enda ingenting om max players på pc?

 

kommer an på hvor bra linje hosten har.og slutter han og spille så tar nestemann over ^serveren^ på Operation flashpoint sitt p2p system står det 0.5 upload or greater up to 8 players...3.mbs upload or greater to 32 players. så blir vel noe lignende. også står det jo selfølgelig^Dedicated Server recomemded for optimum performance^

 

petition.png

Endret av -CK-LynX
Lenke til kommentar
Juggernautene, derimot, må du rett og slett bare brette opp ermene for og møte som en mann.

 

Slåss man med nevene? Det hadde vært meget kult.

 

Ellers blir ikke dette noe kjøp (selv om det ser fantastisk bra ut) før de gjør noe med matchmaking-systemet. Et såpass solid spark i ræva til community'n er bare en ren fornærmelse, og ikke en god oppfordrelse til å kjøpe spillet.

 

Er jeg den eneste som synes det er litt trist at de har gjort spillet så mye lettere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...