Gå til innhold

Blu-ray til 360? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres bra ut om jeg kan få bruke den spilleren til alt, for den interne (i alle fall den dritten jeg har) bråker alt for mye.

 

Men for å se lyst på det, den river data av disken mye raskere enn f.eks PS3 klarer, så det er fordeler og ulemper med det meste. Men jeg er enig, det er irriterende til tider.

 

Om en spiller kan brukes til alt kan du bli skuffet alikevell, med mindre de senker lesehastigheten på DVD funksjonen i spilleren. Grunnen til lydnivået er hastigheten på platen, og en Blu-ray med 26x DVD leser kommer til å bråke like mye når den spiller av DVD.

 

Trolig ville du sett, eller hørt, det samme på PS3 om du skulle dra data fra en DVD-plate på den også. Ikke film såklart, for da leses ikke platen i maks hastighet. Med mindre de har "bremset" lesehastigheten på DVD-spilleren også.

 

Om det kommer en ekstern spiller med blu-ray så er jo det kjekt. Usikker på om jeg kommer til å kjøpe den da. Har jo Bly-ray på HTPC'n...

 

Had

Lenke til kommentar

En eksten Blu-ray spiller ville faktisk ikke vært kjempedumt. Så sant den fungerer med PC/MAC. Da ville bruksområdene tatt seg veldig opp; nå som jeg har en PS3 Slim må det være noen 'must have' funksjoner som er særegent før jeg vurderer det. Kanskje bundlet med Natal en gang i fremtiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...