Gå til innhold

Demo: Painkiller: Resurrection (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kult at de slipper på ISO, langt lettere å bruke.

 

 

Eh? Altså godt mulig jeg husker feil men en ISO fil må du enten brenne ut på en cd/dvd plate eller mounte til et virtuelt drev for så å installere.

 

Er det ikke enklere å klikke på install.exe ? Istede for å brenne ut eller mounte i et program for så å installere?

 

Ser ikke helt logikken her?

Lenke til kommentar

Kult at de slipper på ISO, langt lettere å bruke.

 

 

Eh? Altså godt mulig jeg husker feil men en ISO fil må du enten brenne ut på en cd/dvd plate eller mounte til et virtuelt drev for så å installere.

 

Er det ikke enklere å klikke på install.exe ? Istede for å brenne ut eller mounte i et program for så å installere?

 

Ser ikke helt logikken her?

La oss se nå, når jeg trykker på en ISO fil blir den automatisk mount-et til et vitruelt drev, og da er det bare å kjøre på. Ikke særlig vanskeligere enn å trykke på en .exe, nei. Jeg anbefaler Virtual CloneDrive overfor Daemon tools som artikkelforfatter henvender til.

 

I mange tilfeller kan du også klare deg fint med et arkiveringsprogram som 7z eller WinRAR. Du pakker opp filen i en fei og kjører programmet.

 

Nyt et enklere digitalt liv foran PC-skjermen. Det er kanskje oss torentmennesker som er mest kjent med slike ymse detaljer.

Endret av Su&!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...