Gå til innhold

Zombie-innhold til Borderlands


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det vet jeg. men dragon age har vært ferdig i snart ett år nå, eneste grunnen til at det ikke har kommet i butikken enda er at de skulle konvertere det til konsoll før det ble utgitt. Borderlands ble annonsert ferdig for ikke lenge siden (12. oktober kom det på gamer.no)

Så teknisk sett er Borderlands ute med DLC kjappere enn dragon age..

Lenke til kommentar

Noen informasjon om hvordan denne pakken vil bli tilgjengelig for oss som spiller det på PC?

 

DLC til PC er noe jeg kjenner svært lite til, ettersom jeg kun har vært borti det gjennom Valvespill, og da er de for det første gratis og for det andre laster de ned automatisk gjennom Steam.

 

Er det slik at pakken kjøpes gjennom Steam?

 

Åkke som, zombieslakting er som øl - det får aldri blitt ordentlig dårlig.

Lenke til kommentar

Caleb: Det som betyr noe er når de kan tjene penger på det. EA velger med en gang, 2K Games velger litt senere. Man trenger ikke "hours of fresh gameplay" når man nettopp har kjøpt spillet.

 

Jeg skal ha begge spill, og sikkert begge DLC'ene, selv om ja, de kommer tidlige.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Det har da ingenting å si når det kommer ut, vist dlc til dragon age er ferdig til releasen ser jeg liten vist i å holde det tilbake, vist du ikke trenger "houers of fresh gameplay" som du sier så trenger du ikke laste det ned.

EA gjør det tilgjengelig når det er ferdig, samme som 2K games gjør, forskjellen er at 2K games ikke er ferdig med dlc til releasen..

 

Poenget mitt er at dlc til borderlands er laget sinnsykt mye kjappere enn dlc til dragon age.

 

Bioware har laget dlc mens dragon age ble konvertert til konsoll, 2K har laget dlc mens de finpusset borderlands.

 

"Man trenger ikke "hours of fresh gameplay" når man nettopp har kjøpt spillet." er et jævli dårlig argument, for det blir bare tilgjengelig da, du kjøper det når du har lyst på det.

Det er jo som å si "jeg vil ikke ha muligheten til å kjøpe dlc enda.."

 

edit: typo :rolleyes:

Endret av Caleb
Lenke til kommentar

err, feil... for gold versjonen var allerede ferdig, det er lett for deg å sitte å si at de likegodt kunne "slengt" det med orginal spillet.. Tror ikke helt du skjønner hvor mye jobb å planlegging det ligger i å lage å gi ut spill. Bioware og EA har avtalt en pris for å få gitt ut spillet, tror du EA bare sier ja vist bioware spør om de bare kan "slenge" med en ekstra pakke på orginalspillet?

 

Det du egentlig sier nå er at du vil heller ha DLC til dragon age gratis med på kjøpet når du kjøper spillet..

Lenke til kommentar

Jeg gjentar meg selv: Jeg skal ha begge spill samt deres dlc, så denne diskusjonen er egentlig meningsløs. Jeg svarte deg på ditt opprinnelige spørsmål basert på observasjoner jeg har gjort på dette forumet.

 

Angående jobb og planlegging bak et spill, så er jeg ikke en idiot heller. Alle vet at det er litt mer komplisert enn å skrible en idé på en serviett og håpe at den skaper seg selv ved hjelp av alvemagi.

 

Jeg hadde ikke sagt nei takk til gratis DLC nei, hadde du?

Lenke til kommentar

skjønner at folk blir ganske irritert når utviklere annonserer DLC før selve spillet faktisk er lansert, men skjønner egentlig godt at det er litt teit å klage når det har gått gold og man ikke kan gjøre noe særlig med det. men tviler på at de har startet med det først etter at de er ferdig med selve spillet ettersom det kun er en ukes tid siden de ble ferdige. tror jeg heller hadde sett at de hadde brukt tiden til å ha eventuelle oppdateringer/patcher eller noe klart mer i forveien, men gir egentlig faen og håper de lager en skikkelig DLC ala GTA4 og ikke noe skrap som knapt varer en halvtime

Lenke til kommentar

ja, folk som ikke skjønner hvorfor blir irritert.

Men DLC til dragon age har jo vært annonsert lenge, det har hele tiden vært klart at de skulle gi ut endel tilleggspakker.

 

Tror ikke dragon age hadde fått så mye pepper hadde det ikke vært for at EA ga det ut, jeg er ikke akkurat av de som liker EA men de har sjerpa seg no jævli etter at de fikk ny skjef..

Lenke til kommentar

Kan dere ikke heller ta Dragon Age: Origins-diskusjonen der den hører hjemme?

 

Angående nedlastbart innhold til Borderlands hilser jeg det velkommen - kommer neppe til å titte på det før spillet er fullført uansett, og innen den tid har det sikkert komme mer nedlastbart innhold. Og alt som er nytt til et spill jeg har store forventninger til tar jeg i mot med åpne armer.

 

Ser ærlig talt ikke problemet med at spill man liker får ekstra innhold, uansett dato spillet kommer ut eller tittel på spillet.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Dèt er et veldig godt spørsmål å stille, og jeg har tenkt det samme selv.

 

Regner med at det er noe vi får i hver eneste pakke egentlig - som påpekt i noen vidoer så er det enkelte våpen man får uansett, av bosser og slikt. Kan tenke meg det er noe slikt å hente, og ikke en ny million med våpen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...