Gå til innhold

Detaljer om Left 4 Dead 2-demo (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Jeg hadde egentlig pegget dette som et sikkert PC-kjøp, men hvis Xbox-versjonen støtter split-screen... La oss bare si at det er en attraktiv løsning for de av oss med bare en kjæreste og en Xbox.

 

 

Left 4 Dead har også coop på konsoll, og det fungerer meget godt. Det beste er at man da faktisk kan spille 4 venner på bare to konsoller og to tv'er, noe det tjener veldig på over Live. Når man i tillegg kun trenger 1 profil per Xbox som har Live Gold abbonement er det enda bedre.

Over tid regner jeg med at jeg også skaffer meg Left 4 Dead 2 på Xbox 360, men denne runden har jeg kjøpt det til PC først.

 

Fra artikkelen:

17. november kommer Left 4 Dead 2 på Steam

 

L4D2 er allerede tilgjengelig for kjøp på Steam og har vært det en stund - men regner med det er datoen for at spillet kan spilles dere mener. Bør kanskje spesifisere det?

 

Forøvrig regner jeg med at demoen stenges etter noen dager slik som sist, og mens det for oss funker som en måte å prøve spillet på er det Valve som sitter med gevinsten (ok, det er jo vi som spillere som tjener på det) fordi de bruker informasjonen de samler til å legge siste hånd på spillets balansering og små og store bugs før det kommer ut til alle.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...