Gå til innhold

Anmeldelse: Brütal Legend (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig nok forventet jeg denne karaktèren :)

Takk for en god, utfyllende anmeldelsè!

 

og det har skjedd meg meir enn ein gong at Eddie fell død til jorda etter ein solo. Noko som eigentleg er litt passande, sidan det er ganske metal å hoppe ut i ein solo med livet som innsats.

 

Dagens kommentar forresten!

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Hva?! Bare 7/10? Jævla hiphopfanboys, dere er kjøpt og betalt av snoop dogg! Alle andre anmeldere har gitt det toppkarakterer, så derfor tar dere FEIL og gir det dårlig karakter for å få mere oppmerksomhet! Akkurat som med Uncharted 2 :V

Lulz.

 

Om du ikkje har rocken i deg, og du heller høyrer på Lady Gaga og kjønnsorganskatt-dokker, kan du like godt leggje deg ned for å døy. Du har ingenting å leve for, du har ingen ekte gleder i livet, og alt det du smiler for kvar dag, er påmåla og falskt. Du er ikkje eit menneske, du er ein tanketom sau som velvillig følgjer flokken i retning næraste dyretransport.
haha! Må ærleg innrømme at eg tok til latteren når eg las det der. Eg sitt faktisk akkurat no med to blodferske billettar til Tiësto Kaleidoscope world tour. Så, nei - eg har vel kanskje ikkje rocken i meg - men eg vil væra fråbeden å bli kalla ein sau på veg til næraste dyretransport, ha ha ha! Men! Eg gledar meg til å høyre noko tungrock medan eg drep ymse beist i frå Metal verda som Brütal Legend foregår i!

 

Fantastisk skreve Øystein!

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar

Whatthefuckingfuck? 250 bruker(e) leser dette emnet. Awesome! (i Jack Black stil).

Tallet lyver dessverre. Vi har en feed fra forumet i bunn av artiklene, og en endring i IPB3 gjør at en leser av artikkelen teller som en leser av forumtråden. Vi jobber med å finne en løsning på dette, slik at forumstatistikken igjen blir representativ.

 

Men vi kan enes om at anmeldelsen er populær :-)

Lenke til kommentar

Det jeg tror man burde legge vekt på i større grad, er at karaktèren i stor grad omhandler det tekniske, historien og generelt hele pakken.

Jeg tror ikke det skal være noe som helst problem å kunne gå og kjøpe dette spillet for så å ha en utrolig morsom spill-opplevelse, ihvertfall ikke hvis man skal stole på samtlige anmeldelser så langt :)

 

Tror nesten Tim Schafer har blitt spill-verdenens lille "kosebamse" eller "smågutt", tanken og humoren bak det han gjør veier opp for mye av de tekniske småfeilene.

Litt som tegningen et lite barn gir til foreldrene sine.

 

 

Edit: Vil forresten komme med et saklig(!) spørsmål til anmelder om spillet.

 

Jeg og flere har lest i anmeldelsen til VG at han ikke fikk hørt en hel sang i løpet av hele spillet.

Personlig tror jeg han mente via hovedstoryen o.l., da jeg tolket det via en gameplay-video at man kunne installere en radio i bilen til å spille av de sangene som jo er på listen som skal være med i spillet.

 

Kan anmelder avkrefte eller bekrefte dette?

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Jeg og flere har lest i anmeldelsen til VG at han ikke fikk hørt en hel sang i løpet av hele spillet. Personlig tror jeg han mente via hovedstoryen o.l., da jeg tolket det via en gameplay-video at man kunne installere en radio i bilen til å spille av de sangene som jo er på listen som skal være med i spillet.

 

Kan anmelder avkrefte eller bekrefte dette?

Alle som har lest anmeldelsen på Gamer.no kan bekrefte dette med radioen ;-)

 

Fra teksten:

 

Berre det å cruise rundt i kjerra di er nok til å la tida fly. Denne kjerra kjem seg over det meste av terreng, og den har ein radio som spelar gjennom dei hundre songane spelet byr på.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...