Gå til innhold

Gearbox ferdige med Borderlands (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har forhåndsbestilt spillet og gleder meg stort til det detter ned i postkassen. Steam holder jeg meg langt unna. Ville på en måte vært litt dumt om halve spillsamlingen ens forsvant fordi Valve la ned Steam eller gikk konkurs eller noe slikt. Nei, fysiske kopier er greiest enn så lenge. Om de hadde gitt ut drm-frie digitale kopier hadde det vært noe annet.

 

Men spillet ser lovende ut. At spillet bruker items på samme måte som Diablo 2 er jo bare artig. Det var alltid morsomt å finne uniques i Diablo 2, eller hele sett med items. For ikke å snakke om autogenererte våpen. Skal bli artig å se hvordan det fungerer i praksis.

Lenke til kommentar

Sjefs! Blir bra dette her!

 

Lite tips: Hadde tenkt å pre-order en retail utgave, men en britisk kompis spurte om jeg og to andre ville være med på Steam sitt Four Pack deal. Jeg sa ja med en gang når jeg skjønte at det ble £20.79 per stykk... (altså 180,- NOK). :o

 

Har man noen man kjenner godt som bor på de britiske øyer, så få de til å bestille en kopi og sende den til deg som Steam gave. Sparer en del penger på det, siden de betaler i Pund og ikke i Euro (og det blir ikke akkurat mindre spill å bruke penger på fremover i tid... ;) ).

Lenke til kommentar

Tror nok det blir en retail-kopi - jeg er delvis med Snorre, jeg vil gjerne ha fysiske kopier av spill jeg tror jeg kommer til å like, og gjerne vil ta fram igjen såpass mye senere at Steam gjerne kan ha tatt kvelden permanent. I så måte er det veldig irriterende når enkelte retail-spill likevel må innom Steam, f.eks. Empire: Total War eller Dawn of War 2.

Lenke til kommentar

Mmm, første gangen jeg kjøper noe på Steam. Logikken min i dette tilfellet er at jeg er ikke helt sikker på hvor lenge spillet vil holde interesse, pluss hvis Steam noen gang hadde "gått under", så hadde nok spillet vært såpass lavpriset at jeg kunne ha kjøpt det retail, og begge kopiene jeg hadde eid tilsammen hadde vært billigere enn en retail kopi ved release.

 

Forøvrig er jeg en hardbarka samler av spill bokser. Strekker seg helt tilbake til '80 tallet, så det blir noen tusen snart. :)

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar

Steam har forhåndsbestilling med 10% rabatt. 44,99 euro (374 kroner) er omtrent samme prisen du får på f.eks. cdon.com (329,- + porto) eller platekompaniet.no (399,- + porto), men du får vennelista som du vet vil fungere (spillets system kan jo være bra det også, forøvrig) og spillet 3 dager før.

 

Steam har også tilbud på 4-pack til 134,97 euro - 1122,05 kroner altså 281 kroner per spill.

 

For min del er jeg ikke avhengig av enda et cover, og jeg tror heller ikke Steam kommer til å kollapse sånn de første 10 åra.

 

Forøvrig kan jeg opplyse om at Randy Pitchford, lederen av Gearbox har uttalt at pc-versjonen knuser konsollversjonene på grafikken, og at spillet enten vil få dlc eller en oppfølger avhengig av hva fansen gir tilbakemeldinger på.

 

Borderlands er spillet jeg har ventet lengst på i år, og jeg gleder meg noe villt til å herje i Pandora!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Zealuu: Steam-chat får du ved den løsningen, men jeg fant ut etter litt søking på nettet at "Join Game"-funksjonen ikke blir tilgjengelig. Det er det eneste minuset med fysisk kopi.

 

Men nå regner jeg med at de har en enkel og grei "Join Friend"-funksjon inne i spillet, så det blir nok ikke et stort problem.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Det er allerede et par dager siden spillet ble "gold", og det er absolutt ikke noen sjanse for at det blir utsatt i alle fall. Jeg er medlem på det offisielle forumet, og selveste Randy Pitchford, CEO i Gearbox, feiret med å spamme forumet om at spillet var "gold". Ganske spesielt :p Har selfvølgelig forhåndsbestilt, dette kan fort blir årets spill, i alle fall årets overraskelse for mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...