Gå til innhold

Anmeldelse: Magnacarta 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oysann dette fikk bedre karakter en Uncharted 2! Dette må jo ver skam bra får Uncharted 2 er jo dødsbra nesten gameoftheyear så i forhold til karakteren så må dette bli et kjøp! Har aldri likt sånne Japanske Fantasy rollespill men siden karakteren er høyere en Uncharted 2 så skal eg kjøpe det! Takk får en flott anmeldelse! Veldig Bra!

Lenke til kommentar

oysann dette fikk bedre karakter en Uncharted 2! Dette må jo ver skam bra får Uncharted 2 er jo dødsbra nesten gameoftheyear så i forhold til karakteren så må dette bli et kjøp! Har aldri likt sånne Japanske Fantasy rollespill men siden karakteren er høyere en Uncharted 2 så skal eg kjøpe det! Takk får en flott anmeldelse! Veldig Bra!

 

 

Det som er kjekt med gamer nå =)

 

De vanlige spillsidene går ikke høyere enn 10, gamer sin 10'er starter på 7(tydligvis?). Så dette spillet tilsvarer en 11'er?

Spøk(?) til side, spillet ser tøft nok ut, vurderer å kjøpe det (ikke noe forhåndsbestilling som ved U2, men still).

Endret av Decreeofj
Lenke til kommentar

oysann dette fikk bedre karakter en Uncharted 2! Dette må jo ver skam bra får Uncharted 2 er jo dødsbra nesten gameoftheyear så i forhold til karakteren så må dette bli et kjøp! Har aldri likt sånne Japanske Fantasy rollespill men siden karakteren er høyere en Uncharted 2 så skal eg kjøpe det! Takk får en flott anmeldelse! Veldig Bra!

Du e så løye at eg ikkje klarer å holde på hatten altså, ho ho.

Lenke til kommentar

Fantastisk anmeldelse Øystein, dette blir garantert et kjøp en gang i tiden. Er max fan av jRPG's og RPGs generelt, og dine anmeldelser om nevnte sjanger er alltid spot on for meg.

 

Las VG sin anmeldelse av spillet og må si det var totalt useriøst, og gir meg det inntrykket at hun sitter å skipper over all dialog og cutscenes og likevel klager på kjedelig story. Måten du la det fram på var utrolig mye mer seriøst og forståelig. Takk, nok en gang!

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg har lagt merke til noe spesielt med framedrops heller.

Supert! da blir det nok garantert kjøpt

 

Les VG sin anmeldelse av spillet og må si det var totalt useriøst, og gir meg det inntrykket at hun sitter å skipper over all dialog og cutscenes og likevel klager på kjedelig story.

Quote fra VG`s anmeldelse: "men direkte engasjerende og rørende ble det i alle fall ikke for undertegnede så muligheten til å trykke seg gjennom historien på litt mer effektivt vis ble flittig benytt"

Hun gir deg ikke inntrykk, hun skriver det svart på hvitt :p

begynte lese anmeldelsen nå og sluttet å lese der^. Hvem skriver slikt i en anmeldelse? noe så useriøst :thumbdown:

Lenke til kommentar

Spillet høres veldig interresant ut, men personlig har aldri helt klart å la meg kapre av J-RPGsjanseren. Final Fantasy og den typen er jo litt morsomt, men der stopper fascinasjonen for min del. I det hele tatt rollespill hvor man skal styre flere karakterer får jeg litt angst av.

 

Har forøvrig en kammerat som også har testet dette, og nevner mange av de samme fordelene og hakene ved spillet som deg.

 

Men jeg vil litt ut på vide veier: Nesten litt gjentakende i japanske spill er spørsmålet rundt historien. Skulle vært morsomt å være en flue på veggen på brainstormingene i de prosjektgruppene, og se i hvilken rekkefølge ting gjøres. I "vestlige" enorme titler som Gears, Uncharted, Halo, Fallout og den sjangeren, så har du liksom en basis av en story i bunn - og opplevelsene skapt gjennom denne. I japanske spill får jeg litt mer følelsen av at det er gameplayet og actionen som står i fokus, så forsøker de bare å tvinne inn litt historie her og der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...