Gå til innhold

Borderlands på Steam (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uansett hvor my enklere hverdagen måtte bli av steam så kommer jeg ikke til å kjøpe noe der i fra så lenge prisen er som den er og det er billigere å kjøpe en fysisk kopi.

Akkurat det jeg skulle skrive. Hvorfor kjøpe dyrere et spill på nettet når du kan ha det samme med eske og manual til lavere pris?

 

Dette spillet SKAL uansett kjøpes, og i butikk! :)

Lenke til kommentar

Har en stor flott samling på steam jeg. Men jeg kjøper bare når det faller i pris eller ved helgetibud ol. :)

 

Kommer ikke til å kjøpe dette spillet før det faller i pris om noen år. Imellomtiden kan jeg spille alle de andre spillene som jeg har kjøpt for en billig penge der. Finfin løsning for meg :)

 

Men det er helt klart dyrt der, ihvertfall siden de gikk fra dollar til euro.

 

Men det er altfor mange plusser ved steam til at jeg kjøper andre steder fra.

Endret av Gnomkraft
Lenke til kommentar

Gledelig nyhet!

 

Nå kommer det bare an på prisen. Regner med at det følger trenden og selges til nedsatt pris i dagene før slippdatoen.

 

Borderlands må være ypperlig å ha på Steam, rett og sett på grunn av coop-mulighetene spillet har. Nå vet jeg jo ikke hvordan de har løst det i pc-versjonen av spillet, men enklere enn å høyreklikke på en person i vennelista og velge "Join game" får det ikke blitt.

 

Å ha cover ++ for PC-spill er i grunnen uviktig, da fler spill selges uten noen manual uansett men heller en beksjed om å laste ned en .pdf-fil eller gå til en gitt internettside.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes nesten det blir litt drøyt å skulle betale fullpris for en digital kopi av et spill. På en annen side skal jo Valve faktisk drifte hele Steam-opplegget. Så et sted må de jo få inn pengene fra. Men at tjenesten er så kostbar at de kjører fullpris (og gjerne mer) for spill er litt drøyt. Hvis nye spill hadde kostet 300 kroner maks tror jeg det med en gang hadde vært greiere å kjøpe derfra. Men om jeg må betale like mye som ved fysiske bokser går jeg heller for den fysiske boksen.

 

Forhåpentligvis vil det være mulig å legge serialen til den fysiske kopien inn i Steam og laste ned Steam-versjonen av spillet. Men det får man vente å se til spillet kommer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...