Gå til innhold

Bioshock 2 i februar (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da får jeg samle sammen de siste 5 achievementsene i BioShock jeg også da i jula, når alle andre skal!

 

Veldig spent på nummer 2, jeg forandret mening til det mer positive om BioShock i vår og lurer på hva jeg vil si om om oppfølgeren.

 

Hva er nytt i 2'en i forhold til originalen foruten at man er en big daddy? Syntes det første ble litt repetivt for min smak, håper man kan bruke drakten deres til å bevege seg ut i vannet.

 

Man har muligheten til å bevege seg ut av Rapture, det stemmer. Enkelte plasser må man vel det, slik man må bevege seg innendørs andre ganger. Man bruker både plasmider og våpen samtidig, samt kombinere plasmider for å legge ut feller.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Hva er nytt i 2'en i forhold til originalen foruten at man er en big daddy? Syntes det første ble litt repetivt for min smak, håper man kan bruke drakten deres til å bevege seg ut i vannet.

 

Man har muligheten til å bevege seg ut av Rapture, det stemmer. Enkelte plasser må man vel det, slik man må bevege seg innendørs andre ganger. Man bruker både plasmider og våpen samtidig, samt kombinere plasmider for å legge ut feller.

 

Konge, blir nok kjøp uansett. Synes egentlig de burde lagt spillet til tiden like før nyttåret alt gikk til helgoland når alt var nytt, slik at man hadde fått sett forfallet live og hvordan det var før. Vet at noen MP brett skal være lagt til tiden før katastrofen, men kunne godt tenkt meg en historie fra da også. Er vel ikke umulig at 3'en blir en prequel, vet jeg ikke akkurat er den første som har tenkt denne tanken...

 

Edit: zeropunctuation

Endret av Toxin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...