Gå til innhold

Intervju: Champions Online (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd det meste av MMO der ute og må si dette spillet utifra betaen er blant det dårligste jeg har prøvd. Jeg var tilhenger av City of Heroes siden det introduserte en mer spennende spillbarhet kontra det man ser i World of Warcraft. Man kunne bruke fysikken til sin fordel og det var et veldig kjapt system som føltes perfekt. Hvert angrep var en toggle men det var kjapt og det føltes veldig i sanntid og det kunne kombineres mens man bevegde seg. F.eks løpe mot en fiende og forete et eller annet supermove.

 

Men i Champions Online har dem bevegd seg tilbake mot World of Warcraft systemet. Systemet er ufattelig tregt, kjedelig og hele tegneseriegrafikken funker aldeles ikke. Det ser merkelig ut og visuelt langt dårligere enn City of Heroes spør du meg.

DC Universe Online blir nok langt kulere da de prøver seg på kamper i sanntid og interaktive omgivelser. Det gleder jeg meg mer til å prøve. Spill som Champions Online syns jeg fortjener en sakte død og selve spillbarheten er så laber og monoton at det må være mentalt skadelig for folk. Sitte å trykke 1,2,3,4,5,6,7 og repetere dette i flere timer. Virkelig hjernedød underholdning.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Litt merkelig at jeg føler det stikk motsatte, synes det er faktisk gøy å suse rundt og lade opp angrep for så å sende fiendene av sted. I CO kan man jo forsåvidt også ta strategisk plassering bak ting for at angrep ikke skal treffe deg, så fort du er bak en vegg eller lignende, så treffer ikke prosjektil deg.

 

Smaken er som baken, delt og ikke alltid like koselig :)

 

å dra DCUO inn i det her mener jeg fortsatt ikke er noe vits, da dette er et godt stykke unna release. Og man klarer ikke alltid å holde det man lover, noe vi ser gang på gang her i spillverdenen.

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Prøvde såvidt open-betan da jeg var en av dem som lurte meg til nøkler før vedkommende med ansvar for konkurransen her på Gamer.no husket å legge ut spørsmålet :).

Kan ikke si jeg ble alt for imponert.

Brukte vel ca 3 timer totalt i char creatorn som var dritgøy.

Spilte i ca tre kvarter før spillet hang seg. Logget på igjen, det ble lastet ned en patch, så *blam* fullstendig umulig å starte spillet.

Korrupt db gjorde at driten måtte installeres på nytt, men da hadde Cryptic Studios gjort det sjakktrekket å stenge filserverne sine og gitt FilePlanet enerett på distro av betan.

 

Så enkelt er det altså å miste potensielle kunder.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...