Gå til innhold

Sniktitt: Battle.net (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SC2 var i ferd med å legge seg litt i bakhodet, men nå kjenner jeg at jeg virkelig brenner etter å få spille det. Håper de er klar for beta snart, har ikke key selv men skal blir kult å se alle filmene som folk kommer til å legge ut.

 

Fordelen med at Blizzard bruker så mye tid på å balansere samt SP er at det vil være utrolig mye digg innhold, merker av videoene at det er en masse tilesets for maps, og de ser veldig bra og detaljerte ut.

 

Tviler lite på at dette blir noe annet enn årets spill for min del, og et så bra Bnet er pikekysset som topper det hele.

Lenke til kommentar

Leaf, overvåke meldingene dine? Du er klar over at de allerede loggfører alt du skriver i WoW? Betyr ikke at det noe gang blir lest av ett menneske, men det blir loggført i tilfelle du f.eks. blir rapportert for rasisme og lignende. Greit å ha lyst at man ikke skal ha innsyn på private meldinger, men hvor mange tror du går inn i tilfeldige steder i loggen på helt tilfeldige folk? ^^

 

En: Litt skeptisk til at alle spill skal sperres om du jukser i ett, ikke at jeg tror jeg skal få noen problemer relatert til det. Men det virker litt teit å sperre meg fra f.eks. starcraft 2 fordi jeg har jukset i WoW. Om det gjør jobben sin derimot, nemlig å skremme folk fra å jukse er det ikkem eg imot. Ser sjeldent replays, men har sett nok wc3 replays hvor folk har brukt maphack at det er til å spy av. Burde være bedre retningslinjer for å utesperre kontoen, istedefor individuelle spill.

 

To: Kan jeg ha flere spill kjørende samtidig? F.eks. jeg spiller starcraft 2 mens lillebror spiller Warcraft 3? Håper iallefall det, vil verden skal gå framover i brukervennlighet, ikke bakover.

Lenke til kommentar
En: Litt skeptisk til at alle spill skal sperres om du jukser i ett, ikke at jeg tror jeg skal få noen problemer relatert til det. Men det virker litt teit å sperre meg fra f.eks. starcraft 2 fordi jeg har jukset i WoW. Om det gjør jobben sin derimot, nemlig å skremme folk fra å jukse er det ikkem eg imot. Ser sjeldent replays, men har sett nok wc3 replays hvor folk har brukt maphack at det er til å spy av. Burde være bedre retningslinjer for å utesperre kontoen, istedefor individuelle spill.

 

Ja, personlig er jeg også litt skeptisk til dette, hva regnes som juks (regnes feks etthvert brudd på den tidvis latterlige eulaen i wow som juks?) og hvor sikkert er det? Det koster folk mye penger å "miste" alle spillene.

 

AtW

Lenke til kommentar

Regner med at det vil gå under ting som maphack osv, og det skjer vel ikke før en replay med bevis er blitt vurdert. Tror det var slik de gjorde det før, men de har jo sikker andre, mer autonome metoder for å vurdere også, tviler på det blir noe problem for den jevne gamer.

 

Er jo det samme på steam er det ikke (eller kun enkeltspill kanskje?), har ikke plaget meg, bare ikke la en "kompis" teste ut noe cheat på din konto.

 

Det at man bare kan ha en konto pr key fører vel til at man ikke kan spille på familiedataen med separate kontoer fra et spill slik som i gamle dagger, da kunne man jo til og med installere en spawn på andre dataer for LAN ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...