Gå til innhold

De første The Secret World-bildene (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk stor tro på dette spillet og har et lite håp om at det blir lignene puzzles som fra Den Lengste Reisen som fortsatt er et av favorittspillene mine.

 

Det blir interesant å se om de virkelig klarer å lage et spill som holder på kunder til tross for mangel av levler og klasser ved å gjøre det taktisk og smart^^

Lenke til kommentar
Er spent på hvordan de skal klare å håndtere dette ikke-eksisterende lvlsystemet. Å lvle opp er halve morroa med MMO synes jeg. Kult ser det iallefall ut!

 

Det blir sikkert skills å lvle opp, noe ala darkfall kanskje? Bare forhåpentligvis ikke fult så grindish :p

 

At det ikke er klasser kan være greit, man spesialiserer seg i noe, for så å utvide til diverse andre ting man trenger for å støtte opp.

Lenke til kommentar

tror grunnen til at de isje har med noe interface er forde det isje er ferdig laget, ragnar har sagt at han har fått sett noen veldig gode interface de kunne bruke, men han var isje helt fornøyd tror eg så de jobber forsatt med det. innpå funcom spiller de jo pre-alpha med et interface som er basert på AoC sitt har eg hørt.

Lenke til kommentar

Dette blir garantert bra!

 

Settingen er jo helt perfekt. Så gjenstår det bare polish polish polish nå før utgivelsen, så får vi en norsk storhet på mmo fronten som ikke blafrer :)

 

Satser også på at Ragnar følger med på samtlige Coast 2 Coast sendinger. Det er jo der det skjer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...