Gå til innhold

Apokalypse fra Heavenly Sword-utvikler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter å spiller Heavenly Sword for tiden, ikke videre imponert. Greit nok at slike spill ikke er min stil, men syns ninja gaiden spillene er vestentlig bedre. Til og med batman føles mer flytende når man sloss.

 

Kanskje de greier å telle denne gangen også, for i Heavenly Sword er det saktens TO sverd ho veiver rundt med.

 

Kanskje de greier noe som faller mer i smak denne gangen :p

Lenke til kommentar

HS var pent å se på men både gameplayet og lengden på spillet + att det kom på en konsoll som ikke hadde solgt så mye som forhåndsforhåpnigene skulle tilsi gjorde sitt til att Heavenly Sword må betegnes som en flopp og som en annen påpeker Ninja Guiden er bedre.

 

Men skal følge med på Enslaved og muligenes skaffe det også hvis det får gode skussmål og kommer på enten ps3/360.

Lenke til kommentar

Helt ærlig fra bunn av sjela mi. Heavenly sword er det aboslutt beste PS3 spillet jeg har spilt.

Det er ikke tull når dama faktisk ber meg spille spillet, fordi hu syntes det er gøy å se på. Hu er ikke videre glad i spilling til vanlig :p

 

VELDIG synd at det ikke kom noen oppfølger (selvom det kanskje er like greit pga. slutten =/)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...