Gå til innhold

Anmeldelse: Madden NFL 10 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott anmeldelse! Jeg har Madden NFL 09, og har sittet litt på gjerdet i forhold til 10ern. Dette er vel rett og slett fordi jeg fikk inntrykk av at det kun var gjort mindre justeringer, men det du nevner her i anmeldelsen(merkbart forbedret AI på med- og motspillere(det sier de jo hvert år, eh? ;) ), ragdoll osv.), gjør nok at jeg plukker opp dette etterhvert.

 

Det jeg liker utrolig dårlig, er som du nevner i artikkelen: å betale seg til suksess. Dette var noe som også plaget meg litt på Ultimate Team til FIFA 09, og det ser jo ut som dette er noe de har tenkt å videreføre i høyeste grad. Jeg er selv ikke motstander av å betale for gode add-ons som jeg får glede av(Ultimate Team og Live Season-pakken til FIFA 09, for eksempel), men når de indirekte sier "du ikke betale noe som helst, men det gir deg store fordeler", er det noe jeg helst hadde sett at de styrer unna.

 

Madden NFL 09 fikk meg til å venne meg til en rekke snodige bevegelser med quarterbacken som du definitivt ikke ser på søndagssendingene i USA.

Haha, jeg kjente meg meg utrolig godt igjen i denne. Hadde mange artige løpsmønstre ut mot sidene med quarterbacken, rett og slett fordi lomma var like sikker som en ballettime i et minefelt.

 

Ellers flott at dere har begynt å anmelde Madden-spillene(regner med det blir årlig fra nå av siden dere har anmeldt 09 og 10), for selv om det er en rimelig stor spillserie, får jeg inntrykk av at det er ganske upløyd terreng her oppe i nord. Keep up the good work!

Lenke til kommentar

Regner med det er Ashes Cricket 2009 dere vil anmelde, og jeg må innrømme at det spillet overraska meg veldig, og er i høyeste grad et spill som kunne vært interessant å lese en anmeldelse på.

Jeg er i overkant sportsinteressert og ser på alt jeg kan, og Cricket er definitivt en av de sportene jeg verdsetter høyest. Hvis man har tid, og er interessert i sport, burde man helt klart sette seg ned å prøve å forstå sporten. Utrolig fascinerendes

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Nå lurte jeg på om det er mulig å spille flere spillere på et lag? Altså et lokalt mutliplayer co-op? Vi er fire kompiser som finner Madden veldig interessant, og lurte på om det var mulig for oss å spille på samme lag samtidig på en konsoll..?

 

Litt teit spørsmål, men jeg håper gjerne å få et svar så fortest mulig! ^^

Lenke til kommentar

Nå lurte jeg på om det er mulig å spille flere spillere på et lag? Altså et lokalt mutliplayer co-op? Vi er fire kompiser som finner Madden veldig interessant, og lurte på om det var mulig for oss å spille på samme lag samtidig på en konsoll..?

 

Litt teit spørsmål, men jeg håper gjerne å få et svar så fortest mulig! ^^

 

Ingen!?

 

Håper virkelig at noen kan gi meg et svar! =)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...