Gå til innhold

Zombie-angrep fra Paradox (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet har faktisk potensialet til å bli både bra og originalt. Det finnes riktignok desivis med zombie-festning spill basert på flash der ute. Men disse er relativt enkle og ikke videre omfattende. Å faktisk få et fullverdig spill som bygger på dette konseptet er en frisk nyhet. Artikkelen gir inntrykk av at man skal få bygge festningene selv, og ikke minst trene opp overlevende og gå på leteoppdrag etter forsyninger og ammunisjon. I det store og det hele tror jeg faktisk dette kan bli et ganske fornøyelig spill. Grafikken trenger ikke å være så gjennomført i dette spillet. Det viktigste er uten tvil gameplayet. Men om zombiene ser skumle ut er det selvsagt en fordel. Å skulle få lov til å sitte i en festning og skyte ned zombie etter zombie virker ganske artig. Spesielt når man får bygge festningen selv. Forhåpentligvis kan man selv få bestemme litt av utformingen/designet av festningen. For eksempel bygge et fint høyt tårn som kan fungere som lookout og snikskytter-plass.

Lenke til kommentar

Må si de har et bra konsept. Spørsmålet blir bare hvorvidt de klarer å gjennmoføre det på en tilfredsstillende måte.

 

For det første må man gode muligheter for å utforme forsvarsverkene selv, hvis ikke vil spillet føles for statisk.

 

Et annet problem jeg kan se er intensiteten. Hvis zombiene ser morsomme eller tåpelige ut, noe bildene virker å bevise, vil mye av poenget bli borte. Skumle zombier er veien å gå med et slikt konsept. Mengden zombier er også ganske sentral. På bildene så vi bare et par stykker. Jeg tror ikke det vil fungere godt hvis spillet ikke klarer å viderebringe følelsen av å være fanget.

 

 

Uansett. Kan bli spennende hvis de får det til. Får se litt nøyere på det når det kommer ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...