Gå til innhold

Illuminati i The Secret World (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor lover alle gull og grønner og skoger og revolusjoner på løpende bånd, og ender likevel opp med de samme, trøtte konseptene (her: raser/faksjoner) gjemt under et tynt slør av nye navn og fargerike beskrivelser? Denne sjangeren stagnerer så brutalt for tiden.

 

.. Jeg ble forresten en Templar.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Raser? Hva snakker du om?

 

Det blir mye mer spennende å kunne forholde seg til flere forskjellige fraksjoner enn om det bare er én. Videre vil jeg tro det bør være mulig å endre fraksjon, ettersom det er sagt at man ikke skal trenge å lage nye karakterer med mindre du vil endre kjønn. Så jeg ser ihvertfall ingen problemer med det foreløpig.

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Jeg er glad for at det er fraksjoner. Hadde vært artig om de gjør det med en vri, at man kan bli rebelsk eller noe, men alle MMOer jeg har spilt hittil som ikke har hatt fraksjoner, har jeg egentlig følt at ville vært bedre om de hadde hatt det. Ta LotrO, for eksempel. Jeg hadde nok fortsatt spilt det om de hadde hatt uruker og orker som en annen fraksjon istedet for å ha monster play som de har i dag. Jeg skrev faktisk det som grunn til at jeg sluttet.

 

Jeg synes det er mye mer interessant med forskjellige fraksjoner som slåss mot hverandre enn å kun begrense det til battleground-PvP.

Lenke til kommentar

eg ble dragon i følge testen deres, men eg vipper litt mer mot templer etter som kosen dem er beskrevet.

 

men skjønnar isje kofor folk ser på dette som en dum ting, det var jo faktisk fortalt på en måte at det ville bli faction basert. og det er veldig bra for PvP får bedre muligheter isteden for at alle kan drepe alle eller at de har "battlegrounds".

eg synes dette er veldig stiligt laget, spesielt det at de liksom er skjulte, så blir det litt mystisk med ka de andre spillerne er for noe liksom.

tror alt i alt at dette kan bli drit bra eg og eg gleder meg til eg får sett mer på det :D

Lenke til kommentar
Ble Dragon jeg. Illuminati var det som definitivt virker tøffest riktignok.

 

Er det månedlig beløp for å spille The Secret World når det kommer?

 

Begynner å bli litt interessert.

 

Edit: Hva er forresten den nedtellinga til?

 

 

Månedsbeløp: trolig, men ikke bekreftet så vidt jeg vet.

 

Nedtelling: Spekuleres i om det er da spillet slippes, mange spekulasjoner og styr på forumet (nede for tiden, ser det ut som:P ), datoen ble vel noe slikt som 21 desember 2012, dagen hvor verden, ifølge konspirasjoner (maya kalender blant annet) går under. Lystig? Yup =P

 

 

Edit: shoberg da! Jeg ville jo skrive det først!

Endret av Anech
Lenke til kommentar

AltF4 - ta testen som kom ut tidligere i dag på darkdaysarecoming.com og du kan vinne en betanøkkel. Hvis du får en slik er jo det det samme som å spille uten månedsbeløp, så da vil problemet ditt være, ihvertfall for en stund, løst.

 

Og hvis du liker betaen godt nok kan du eventuelt betale månedsbeløp likevel når den ferdige versjonen kommer ut.

Endret av Materie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...