Gå til innhold

Anmeldelse: Batman: Arkham Asylum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. Er nok nesten umulig å presse ut en tier fra Joachim Froholt. Føles nesten ut som om han har endret skalaen fra 1 til 9. I nærmest alle anmeldelser han har skrevet som har fått 9/10, har det stått at det er veldig nære 10/10. Blant annet Grand Theft Auto IV, Civilization IV, God of War og Rome: Total War er spill Joachim har gitt en nier til, og har gitt nesten en tierfølelse. Men det er vel best å ofte være litt for negativ enn for positiv helt på toppen, med tanke på at alle gode spill ikke fortjener toppkarakter.

 

Uansett, en god anmeldelse. Hadde nok veldig få forventninger til dette, jeg også. Første gang jeg så en anmeldelse om dette var da GameReactors ga det 9/10, og da trodde jeg det var bare galskapen dems. Det var ikke før GameSpot og nesten alle på GameRankings hadde gitt dette 9/10, at dette var et av årets spill. Og nå også Gamer! Selv om dette ikke står som førsteprioritet, må jeg kjøpe det en eller annen gang. :)

 

- Shaka :)

Lenke til kommentar
Hehe. Er nok nesten umulig å presse ut en tier fra Joachim Froholt. Føles nesten ut som om han har endret skalaen fra 1 til 9. (..)

- Shaka :)

 

Jeg synes det er vanskelig å gi et spill 10/10 av den grunnen at det ikke er noen spill som er HELT perfekt. Noen spill får det jo allikevel, men da skal det være et svært godt og unikt spill. Så der må jeg si meg litt enig med Joachim (hvis han nå faktisk mener dette.

Lenke til kommentar
Hehe. Er nok nesten umulig å presse ut en tier fra Joachim Froholt. Føles nesten ut som om han har endret skalaen fra 1 til 9. (..)

- Shaka :)

 

Jeg synes det er vanskelig å gi et spill 10/10 av den grunnen at det ikke er noen spill som er HELT perfekt. Noen spill får det jo allikevel, men da skal det være et svært godt og unikt spill. Så der må jeg si meg litt enig med Joachim (hvis han nå faktisk mener dette.

 

Ifølge Gamer's definisjon av karakterene, så betyr ikke 10 / 10 at alt er helt perfekt og at det er ingen mangler, men at de eventuelle manglene er så små og ubetydelige at det ikke er riktig å trekke en hel karakter.

 

 

Forøvrig så er jeg veldig enig i anmeldelsen, og 9/10 var akkurat den karakteren jeg forventet.

Endret av Thomas
Lenke til kommentar
Har gleda meg til dette utrolig lenge nå :D Kjøpte det på fredag, men da jeg i gledesrusen skulle skru på xboxen, fikk jeg "The red ring of death" :thumbdown:

Og må nå vente enda noen uker før jeg får spilt det :cry:

 

Ah! Klarer ikke å se for meg hvor kjipt det må være! :/

Men har heller ikke akkurat hatt store forventninger til dette, men utifra hva jeg leser må det nesten skaffes i nærmeste fremtid :)

Lenke til kommentar

Herlig å se at dette spillet innfridde, blir like glad hver gang et lisensspill overrasker positivt. Selv var jeg skeptisk til the bitter end, nettopp pga. at det er et lisensspill, men dette ser jo virkelig ut til å være GOTY-materiale. Skal definitivt plukkes opp når det havner i billig-bøtta.

 

Alt er bare helt riktig, og dette er ikke bare det beste Batman-spillet jeg noensinne har spilt (beklager, Batman: The Movie)
Hehe, likte denne. Batman: The Movie er et av mine favorittspill fra tiden med C64, så var morsomt å bli påminnet dette. Kanskje jeg skal børste støvet av, og fyre opp den gamle røveren i ens ærend, kombinert med noen runder Paperboy og Space Harrier med det samme. ;)
Lenke til kommentar

Jeg er ikke noen fan av Batman annet enn filmene Batman Begins og The Dark Knight, og når det gjaldt dette var det kritikken det mottok som overbeviste meg. Ble ferdig med det tidligere idag og er ikke i tvil om at 9/10 er helt fortjent. Herlig atmosfære, utrolig grafikk og elegant utførelse gjør det til det beste spillet jeg har prøvd hittil i år. Setter såvisst en ny standard for spill i denne sjangeren. Litt mye repetisjon og en litt antiklimatisk slutt holder holder det unna en perfekt tier, men det er absolutt et spill jeg skal storkose meg med når jeg skal få mine 1000GS. Fin anmeldelse, veldig enig i det som skrives! :)

Lenke til kommentar

Føler at dette kommer til å havne i brukt hylla til gamestop snart. Kansje jeg plukker opp spillet da. ^^ Syntes PS3 demonen var bra. Liker igrunn alt det nye som de gjør med batman.

Siste filmene var bra og spillet virker krem. Å dette sier jeg som ikke likte batman før. Rar verden vi lever i azz...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...