Gå til innhold

Sniktitt: Call of Duty: Modern Warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja dette ser utrolig kult ut. Deilig at det er en modus hvor det bare er to som kan samarbeide , slik som Gears of War kampanjen. Det er så mye lettere og bare trenge og få tak i en man liker og er trygg og spille sammen med. I F.eks horde hvor man kan bare være to hvis man vil så blir det jo mye vanskligere enn hvis man er 5... Special Ops trur jeg blir en kjempe hit for meg og ganske sikkert for mange andre :D

 

Men i MP... er det mulighet for splitscreen da (over LIVE) eller er det sånn som de forrige COD spilla.. hvordan man bare kan det lokalt..

Lenke til kommentar
gleder meg! Dette hørtes utrolig bra ut! Forresten, det skulle hete call of duty: Modern Warfare 2, men så forandra de mening og fant ut at det skulle hete bare Modern Warfare 2 også ombestemte de seg igjen, så nå heter det Call of Duty: Modern Warfare 2 :p
Nei, det skal hete Call of Duty: Modern Warfare 2.

 

Jeg synes det tydelig står på sidene demmes;

 

Modern Warfare 2, ikke Call of Duty.

 

Offisielt heter det bare Modern Warfare 2, men standard retail versjonen vil ha Call of Duty på coveret for å markere at det er i Call of Duty serien.

Prestige Edition vil ikke ha Call of Duty på coveret.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Modern_Warfare_2#Title

 

(Selv om det er Wikipedia jeg linker til, går det ann å sjekke kildene som er ført opp der.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...