Gå til innhold

Sniktitt: Assassin's Creed II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere spurte vel ikke om det er lov til å skippe cutscenes denne gangen?

Det var enkelte mangler ved det første spillet, men noe av det mest enerverende var at det ikke gikk på skippe cutscenes. Hadde man først knivdrept et av målene, lidd seg gjennom den uendelige dødsmonlogen deres, for å så bli drept før man kom seg i sikkerhet (eller enda bedre; spillet rett og slett hang), så var man faen meg nødt til å gå igjennom samme scenen på nytt.

 

*edit* tastaturdjevelen

Endret av Miles Teg
Lenke til kommentar

Jeg har full forståelse for at vaktene du kjemper mot er passive. Det er ikke rart de frykter Ezio, spesielt etter at det går rykter om hve jeg kan utrette med ham. B)

 

Sniktitten deres la ikke noen demper på forventningene mine, jeg hadde blitt fornøyd med Assassin's Creed bare med nye oppdrag.

Lenke til kommentar

Jeg mener at spillet selv la opp snikingen på en dårlig måte, man MÅTTE liksom ikke snike noe som for meg utløste "...oh what the hell" faktoren.

Jeg prøvde selvfølgelig å snike så mye som mulig, men i visse offentlige henrettelser så jeg på det som umulig, og ga dermed beng.

 

Den muligheten vil jeg IKKE ha i oppfølgeren.

Lenke til kommentar

Synes man det er morsomt å snike seg inn, gjør man det. Hvis man vil gå inn guns blazin', har man muligheten til det også. Jeg har ikke noe problem med valgfrihet. Jeg var spesielt tilhenger av å dytte vakter ned fra tak for å distrahere de som passet på området jeg ville inn.

Lenke til kommentar

Du misforstår, jeg synes det er morsommere å snike, men når spillet i visse tilfeller ikke virket å ville gi meg muligheten så blir jeg som spiller oppgitt, det går jo utover den valgfriheten du selv forsvarer.

Skal man spille som en snikende leie-morder må man tåle å gå til spillet og måtte være tålmodig/snikende, jeg orker ikke å spille Ninja Gaiden med historiske røtter.

 

Men men, jeg har en sær personlig smak, og det er slik det vil holde seg.

Lenke til kommentar

Spillet ville ikke gi deg muligheten til å snike fordi du fikk et valg om å ikke gjøre det?

 

Men er enig i at det var noen oppdrag hvor sniking var unødvendig for å drepe målet, og på i hvert fall et av oppdragene var det scriptet at du skulle bli oppdaget mens du prøvde å komme deg innpå byttet. Etter at du hadde fullført oppdraget, ble du jo oppdaget uansett.

Lenke til kommentar
men når spillet i visse tilfeller ikke virket å ville gi meg muligheten

 

fordi du fikk et valg om å ikke gjøre det?

 

Jeg følte det ikke som at jeg fikk et valg, jeg ble tvunget til å henrette en fyr foran masse tilskuere, noe jeg ikke likte der og da fordi jeg trodde jeg spilte et snikespill der fokuset var å prøve å holde seg i skjul.

 

Jeg vet man ble oppdaget etterpå uansett, men jeg vil ikke bli oppdaget FØR.

Er det på grunn av min egen idioti så er det et fett, men ikke når jeg føler at spillet beveger seg vekk fra hva jeg fikk inntrykket av at de ville gi.

De løy for meg rett og slett ._.

Lenke til kommentar

Jeg syns snikegreia i AC ble litt tungivnn. Jeg tok aldri et eneste snikmord slik jeg skulle det, for det ble for mye smådetaljer og knoting. jeg satt med inntrykket av at utviklerne forventet at du skulle gjøre det slik, mens spillet la opp til at du måtte gjøre det sånn.

 

Og jeg havnet ett sted i mellom, på konstant flukt etter å ha keita meg gjennom et drap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...